تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۳۴۱
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقتدایی: موضوع بازنشستگی نیست، توسط شخص رییس جمهور برکنار شدم / تردد خودروهای اروندی قانونی است / اینجا یک "حسن قفل بر" می خواهد
امام به شاه ۱۰ روز فرصت داد، به من ۱۰ دقیقه فرصت دادند/ موضوع بازنشستگی نیست، توسط شخص رییس جمهور برکنار شدم / شایعات و بهانه های برکناری من به دلیل جابجایی قرمانداران نیز کاملا بی اساس است/ تردد خودروهای اروندی کاملا قانونی است و جزو موارد امنیتی است و حتی دیوان عدالت اداری به استناد قانون نیز حق ورود در این مساله را ندارد
خوزنیوز: آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان صبح امروز در شورای اداری استان و با حضور مسوولان سازمان ها و نهادهای خوزستان برگزار شد و دکتر امیری قائم مقام وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش های دکتر مقتدایی استاندار سابق خوزستان، حکم وزیر کشور به دکتر غلامرضا شریعتی را به عنوان استاندار جدید خوزستان به وی ابلاغ کرد.

مقتدایی: امام به شاه ۱۰ روز فرصت داد، به من ۱۰ دقیقه فرصت دادند / تردد خودروهای اروندی قانونی است / موضوع بازنشستگی نیست، توسط شخص رییس جمهور برکنار شدم

به گزارش خوزنیوز؛ در این مراسم مقتدایی استاندار خوزستان گفت: هرکس که در استان مسوولیتی می گیرد و مسوولیتی می پذیرد وظیفه دارد تا مشکلی را حل کند. از همین رو می بایست به مانند دو امدادی فردی پست را از مدیر قبلی تحویل گرفته است تلاش کند تا به بهترین نحو عمل کند و سرعتش را تنظیم کند و مسوولیت را در پایان به دیگران بسپارد.

مقتدایی افزود: برای حل مشکلات استان باید دست در دست هم بدهیم و خوزستان را بسازیم. چرا که مشکلات خوزستان با شعار و دعوا حل نخواهد شد. من سعی خواهم کرد به مانند برادر لحظه به لحظه در کنار دکتر شریعتی بمانم و استانداری یک لحظه بدون من را تجربه نخواهد کرد.

امام به شاه ۱۰ روز فرصت داد، به من ۱۰ دقیقه فرصت دادند

وی به لحنی طنزآمیز و البته طعنه آمیز خطاب به دولت گفت: امام خمینی وقتی وارد ایران شد در فاصله 12 تا 22 بهمن به شاه با همه خرابکاری هایش ده روز فرصت داد تا بساطش را جمع کند و اما وقتی من را کنار گذاشتند تنها ده دقیقه فرصت دادند.

موضوع بازنشستگی نیست، توسط شخص رییس جمهور برکنار شدم

استاندار سابق خوزستان در اشاره به شایعات بازنشستگی اش و علت برکناری از سمت استانداری گفت: بازنشستگی من در تاریخ 1/9/94 است و من به علت بازنشستگی از سمت استانداری کنار گذاشته نشده ام بلکه به دلیل اختلافات استراتژیک توسط شخص رییس جمهور برکنار شدم. آقای رحمانی فضلی تمام قد از من حمایت کرد و این شخص رییس جمهور بود که می خواست مقتدایی نباشد. شایعات و بهانه های برکناری من به دلیل جابجایی قرمانداران نیز کاملا بی اساس است.

تردد خودروهای اروندی کاملا قانونی  است / دیوان عدالت اداری نیز حق ورود به این مساله را ندارد

مقتدایی درباره تردد خودروهای پلاک اروند گفت: خوشبختانه پس از شش ماه دادگاه و شکایت فردی که قانون را نمی شناخت و سعی داشت سر به سر من و مردم استان بگذارد. من همزمان به پنج مرجع دیوان عدالت اداری، تخلفات ریاست جمهوری، تخلفات وزارت کشور و تخلفات کارمندان دولت پاسخگو بودم. در اولین دادگاه حکم برائت دادند اما آقایان حکم را برگرداندند و پرونده به شعبه 11 رسیدگی به تخلفات ارجاع دادند. روز گذشته من تماس گرفتم و حکم را پیگیری کردم که مشخص شد پانزده روز پیش پرونده مختومه اعلام شده است.

استاندار سابق خوزستان ادامه داد: برای اطلاع همه کسانی که در سیستم بازرسی و اجرایی هستند اعلام می کنم تردد خودروهای اروندی کاملا قانونی است و جزو موارد امنیتی است و حتی دیوان عدالت اداری به استناد قانون نیز حق ورود در این مساله را ندارد. منطقه آزادی حق مقایسه خود را با خوزستان و منطقه آزاد اروند را ندارد. قاضی دوم گفت اگر بر این کار اصرار نمی کردی بابت عدم اجرای مصوبه خودروهای اروندی محاکمه می شدی! از مدعی العموم دادستان می خواهم حقوق مردم را احقاق کند.

مقتدایی گفت: مناطق آزاد کشور ، آقای ترکان و اعضای هیات مدیره حق ندارد برای خارج از محدوده خود نسخه بپیچد! همچنین هیچ منطقه آزادی در کشور حق ندارد خود را با خوزستان مقایسه کند. چون صرفا استان خوزستان است که با تلاش دوستان گذشته و تاکید آقای رحمانی فضلی طرح توسعه پایداری صرفا برای خوزستان تصویب شده است. بنابراین هیچ منطقه آزاد و استانی حق این ادعا را ندارد.

مقتدایی: امام به شاه ۱۰ روز فرصت داد، به من ۱۰ دقیقه فرصت دادند / تردد خودروهای اروندی قانونی است / موضوع بازنشستگی نیست، توسط شخص رییس جمهور برکنار شدم

وی افزود: همچنین من به دلیل مبادلات مرزی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت احضار شدم. رییس جمهور شکایت ایشان را ارجاع داده بود و بنابراین با حضور آقای ترکان و نجفی جلسه ای تشکیل شد. من گفتم این حق طبیعی استاندار است و از قانون استفاده کرده است. اگر شما می خواهید پشت فرمایشات مقام معظم رهبری مخفی شوید و بحث تولیدات داخلی را انجام بدهید ابتدا آن را به صورت قانون در آورده بعد درباره آن مدعی باشید. حرف مقتدایی قطعا قانونی است. اینگونه بود که وزیر کشور به علاوه آن صد مورد ، 8 مورد دیگر را نیز به آن افزود. در کنار آن ما از دو سال پیش به دنبال حمایت از تولیدات داخلی استان بودیم. نمونه آن یکی از شرکت های بومی استان بود که تا پیش از آن با مشکلات فراوان روبرو بود اما اکنون به دلیل حمایت های ما تمام کارهای بازرسی فنی نفت را در ایران و خارج کشور انجام می دهد و کارکنان آن از 27 کارمند به 204 کارمند بومی افزایش یافته است.

در کل دستگاه های اجرایی باید مجسمه مقتدایی را از طلا بسازند

استاندار سابق خوزستان افزود: باید مجسمه مقتدایی را از طلا بسازند و جلوی درب ورودی دولت بگذارند و هر روز صبح وزرا بیایند و کلاه خود را بردارند.

مقتدایی ادامه داد: من از سیاست ها گله ای ندارم بلکه از رفتارها گله دارم و موضع سیاسی در مقابل یکدیگر داریم. من پذیرفته ام که یک کارمند بوده ام و خالصانه تر هم کار کرده ام. اگر در بخش سیاست خارجی آقای ظریف موفق فرد بوده است، در کل دستگاه های اجرایی باید مجسمه مقتدایی را از طلا بسازند و جلوی درب ورودی دولت بگذارند و هر روز صبح وزرا بیایند و کلاه خود را بردارند.

وی گفت: دفاع از مقتدایی دفاع از تک تک کارشناسانی است که مظلومانه در معرض ریزگردها و گرمای طاقت فرسا کار می کردند و تصمیم سازی های قوی ترین شورای برنامه ریزی کشور را اجرا می کردند. خوزستان با 17 طرح خلاقانه از استان، موفق ترین استان است و کارشناسان ما بودند که این طرح ها را اجرا می کردند.

مقتدایی اظهار کرد: به صورت موثق می گویم حدود یک سال و نیم است که برخی از آقایان به عنوان پدر خوانده ها بیخ گوش رییس جمهور می خواندند که مقتدایی باید برود. همان پدرخوانده هایی که در حقیقت اژدهای اقتصادی بودند و بر روی گنج ها استان چمبره زده بودند. وقتی من آمدم من پا روی گردن این اژدها ها گذاشتم، اما با دمشان دور پای من پیچیده بودند. اما برای اینکه اهداف اقتصادی محقق شود باید قدرت سیاسی داشت.

وی ادامه داد: مقتدایی جیب هایش بسته است. با اینکه وقتی کار به آنجا می رسد قطعا همه مسایل را به صورت ریز بازرسی و بازبینی می کند، آقای سراج وقتی از خودروهای اروند ایراد گرفت من را با عنوان استاندار پاک دست خطاب کرد. من پایم روی گردن اژدهاهایی بود که 37 سال مانع توسعه استان شده بودند. شهرهای خود همین آقایان از خراب ترین شهرهای استان به لحاظ اشتغال و عمران است.

اینجا یک "حسن قفل بر" می خواهد / برخی از قفل های مملکت زنگ زده اند

وی در بخشی از سخنانش گفت: آقای روحانی بزرگوار تخصصش در کلید سازی و باز کردن قفل ها است اما برخی از قفل های مملکت زنگ زده اند و این قفل ها را باید برید. اینجا یک "حسن قفل بر" می خواهد که قفل های مانع توسعه استان را کنار بزند.

مقتدایی ادامه داد: پس از این خبر رسید که افراد زیادی در حال مصاحبه شدن هستند. من هم خواستم کار را تمام کنم. 4 حکم زدم تا عکس العمل ها را ببینم اینطور بود که نسخه من کم کم پیچیده شد. در یزد بعد از من 8 حکم زدند. در 8 استان تمام این احکام زده شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. با احکام فرصت را غنمیت دانستند چون قرار بود من تیرماه بروم.  من هم زرنگی کردم و وقتی دیدم  نه استعفا داده ام نه بازنشسته ام و نه قهر کرده ام و نه به خاطر این احکام است برای نجات جان مادر و فرزند و به عنوان یک متخصص سزارین سیاسی کاری کردم که نه مادر که خوزستان است دچار مشکل شود و نه فزرند. و با این تست ها بود که این سزارین سیاسی انجام شد و مقتدایی عزل شد.

کت و شلوار شریعتی اصولگرایی است اما تفکرش پدر من را در اصلاحات درآورده است

استاندار سابق خوزستان گفت: مدیران بهبهانی جمع شوید"پپل سی چنتونه". جمع کنید و امروز بعد از ظهر دست آقای شریعتی بگیرید ببرید خیاطی چند دست کت و شلوار مدیریتی برایش بدوزند چون کت و شلوارش و ریشش و ذکرش کاملا اصولگرایی است اما تفکرش پدر من را در اصلاحات درآورده است.

مقتدایی افزود: آدم های کوچک مثل عکس هستند که هر چقدر بزرگشان کنید از کیفیتشان کم می شود. بنابراین نباید آدم های کوچک را بزرگ کرد. هر چیزی را می توان درست کرد بجز ذات خراب. به دو چیز نباید تکیه کرد، یکی دیوار تازه رنگ شده و دیگری آدم های نو کیسه. این روزها ها تشخیص مرد از نامرد سخت شده است اما مشکل از ما نیست، نامردها نقششان را مردانه بازی می کنند.

مقتدایی هدایای مادی دولت را به شیرخوارگاه اهدا کرد

مقتدایی در پایان سکه هایی را که دولت به او هدیه داده بود و هر انچه که ادارات و سازمان ها در آینده به او هدیه می دهند را به شیرخوارگاه هدیه کرد.

مقتدایی در پایان گفت: ان شاالله که روح شهدا و امام شهدا از ما راضی باشند و خداوند جانبازان و در راس آنان مقام معظم رهبری را حفظ کند و توفیق خدمت را نصیب ما کند. اما اگر هم دعوا شد آخر به همین شوخی ها و ماچ و بوسه و خداحافظی ختم شود، چون دنیا دو روز است اما در رژیم گذشته طی 27 سال سه استاندار عوض شد و در جمهوری اسلامی طی 37 سال 16 استاندار. این هم ثبات مدیریت!


برکناری مقتدایی با تصمیم شخص وزیر کشور  انجام شد

حسین‌علی امیری در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان گفت: این جلسه جهت تقدیر از زحمات دکتر مقتدایی و استقبال از دکتر شریعتی که نماینده عالی جمهوری اسلامی است و امیدوار هستیم با آغاز به کار رسمی استاندار جدید ، موفقیت‌هایی بیشتری در استان کسب شود.

وی با اشاره به سخنان دکتر مقتدایی این مراسم گفت: مایل بودم در مورد سیاست‌های دولت در کشور و به ویژه در خوزستان و به طور مفصل صحبت کنم اما اگر برخی مسایل توضیح داده نشود موجب شبهه و یا تضییح حقوق مسوولان نظام خواهد شد .

وی ادامه داد: دکتر مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان از زمانی آغاز به کار ، انسانی پاکدست و پرتلاش بوده اند اما گمان من بر این است که مطالب عنوان شده از سوی ایشان در این جلسه ، بر اساس ذهنیت است.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: دکتر روحانی به عنوان ریس جمهور برای وزرا استقلال حقوقی قایل است و در بسیاری از مسایل بنا به نظر وزیران عمل کرده است  و این که استاندار خوزستان با نظر رییس جمهور عوض شده است کاملا بی اساس است.

وی بیان کرد: دکتر مقتدایی در سطح ملی بسیار پر تلاش بود اما در وزرا و در تعاملات استانی به استاندار سابق گله‌مند بودند . در ماجرای تودیع ایشان من شخصاً یک روز و نیم تلاش کردم که این وضعیت پیش نیاید اما در نهایت و با توجه به ناهماهنگی‌هایی که در جابجایی های گذشته ایشان و اصرار بر احکام صادر شده چاره را جز برکنار ایشان نگذاشت . من پیام وزیر را مبنی بر غیر قانونی بودن لغو احکام صادره از سوی وزیر برای فرمانداران را به آقای مقتدایی رساندم و از ایشان خواستم که از این جابجایی های غیر قانونی صرف نظر کند. در انتصابات اخیر، استاندار سابق خوزستان قرار بود که بیست فرماندار ابلاغ شده از سوی وزیر کشور را تغییر دهد، و همچنان بر روی این کار اصرار داشت.

وی ادامه داد: ناهماهنگی های ایجادشده از زمان انتصاب چند تن از خانم ها به عنوان بخشدار شروع شد و در زمان تغییر احکام وزیر بیشتر شد . ما به ایشان اطلاع دادیم این کار غیر قانونی است و اگر پیشنهادی دارید باید به وزارت ارایه دهید تا سر فرصت بررسی و نتیجه گیری شود.

وی ادامه داد: برخی معاونان آقای مقتدایی نیز با ما موافق بودند. تلاش ما بر این بود که دکتر مقتدایی این گونه نرود. کار استانداری غیر قانونی بود و وزیر نیز حریمی دارد که باید رعایت شود. از همین جهت با نامه استعفای آقای مقتدایی موافقت شد و از آقای مقیمی خواسته شد تا در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان شرکت کند و در نهایت آقای خبیر به عنوان سرپرست استانداری انتخاب شد.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: در این دوره سرمایه‌های اجتماعی استان مورد توجه قرار بگیرد چرا که سرمایه اجتماعی، پیوستگی، همبستگی و ارتقاء ملی را به‌دنبال دارد. خوزستان دارای شخصیت‌های فرهیخته، علماء و مدیران وارسته است و باید به آن‌ها توجه شود. دکتر شریعتی که از امروز مشغول به کار می‌شود، باید به سرمایه‌های استانی توجه کند و با وجود اقوام و زبان‌های مختلف از ظرفیت‌های استانی استفاده کند تا هیچ گروه و هیچ قومیتی در استان احساس تبعیض نکند.

قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد: تلاش برای توسعه استان، حل مشکل ریزگردها با استفاده از ظرفیت محلی و ملی، حل مشکل حاشیه شهر اهواز و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، از جمله تأکیدات وزیر کشور به استاندار خوزستان است.


تردیدی ندارم که آینده بهتری در انتظار جوانان است

استاندار جدید خوزستان در این جلسه گفت: در استان آسیب‌ها و مشکلات بسیاری از جمله بیکاری، گردوخاک، مشکل آب شرب، وضعیت آموزش‌وپرورش وجود دارد که در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.


غلام‌رضا شریعتی با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: ایمان و عمل صالح و همچنین راه حق و عدالت تنها راه سعادت ما است. خداوند را شاکرم که فرصت خدمتگزاری به مردم را در این جایگاه حساس به من داده است و امیدوارم در زمان ترک استانداری با رضایت مردم و توفیق خداوند همراه باشم.

وی افزود: خوزستان، قلب ایران است و توسعه خوزستان به معنای توسعه کشور است. این راه را باید همه ما با همدلی و هم‌افزایی طی کنیم و اگر در این راه توسعه، تمام گروه‌ها دست به دست هم دهند باز هم کافی نیست.

استاندار جدید خوزستان با تأکید بر لزوم اجماع استان و بهره‌گیری از این ظرفیت، گفت: اجماع نخبگان، علما، اساتید، روزنامه‌نگاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم می‌تواند توسعه استان را رقم بزند.

شریعتی افزود: نهاد استانداری منادی شعار اعتدال است و ان‌شاءالله عامل به آن هم خواهد بود. باید آستین‌ها را بالا بزنیم و همت‌ها را به‌کار ببندیم؛ در استان مشکلات بسیاری وجود دارد. بیکاری، گردوخاک، مشکل آب شرب، وضعیت آموزش‌وپرورش و ... آسیب‌های استان هستند. در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات روزافزون و بسیار زیاد است اما فرصت‌ها نیز بسیار است،: با دعوت نخبگان و صاحبان اندیشه در بخش خصوصی باید به سوی برطرف کردن مشکلات پیش برویم؛ به‌عنوان عضو کوچک جامعه دانشگاهی اعتقاد دارم که مطالعات علمی باید مدار حرکت ما باشد.



استاندار خوزستان تصریح کرد: رفاه، حق مردم کشور و استان است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ کنند. تردیدی ندارم که آینده بهتری در انتظار جوانان است و خوزستان باید گلستان شود.

شریعتی گفت: همه نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا با هدف توسعه استان است باید هکاری و همراهی کنند. خاضعانه دست یاری را به سوی همه دراز می‌کنم تا بتوانیم با همفکری و هم‌اندیشی، استان را پیش ببریم.

استاندار خوزستان گفت: به همانگونه که پیشتر به خدمت بزرگان عرض کرده ام از امروز استاندار تمام استان، هم نمازشب‌خوان‌ها هستم و هم استاندار کاهل‌الصلاة‌ها.


نیروهای غیر بومی با هواپیماهای چارتر می آیند مشاغل خوزستان را در دست می گیرند

به گزارش خوزنیوز حجت الاسلام ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور قائم مقام وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان گفت: ضمن سپاس از حضور دکتر امیری باید بگویم که ما از دولت گله مند هستیم . چرا که انتظار داشتیم در این مراسم معاون رییس جمهور و یا حداقل وزیر کشور حاضر می شد. همچنین در این دوره سفر بزرگان دولت به خوزستان کم شده اند و در دولت آقای روحانی بزرگان دولت کمتر به خوزستان سفر می کنند.

ناصری نژاد افزود: استانداری خوزستان مسوولیت سنگینی است و هر کس سکان این منصب را بر عهد بگیرد می بایست بار مسوولیت سنگینی را بر دوش بکشد. مشکلات خوزستان بیشمارند . بنا بر این هر اندازه که آقای مقتدایی تلاش کردند ، دکتر شریعتی می بایست بیشتر همت و تلاش داشته باشد.

وی ادامه داد: از سوی نمایندگان خوزستان اصرار زیادی بر انتصاب استانداری بومی برای خوزستان بود . ما تاکید بر استاندار بومی، متعهد و با سابقه اجرایی بالا داشتیم و از دولت بابت انتصاب دکتر شریعتی تشکر می نماییم. برای ما مایه مباهات است که سکان مدیریت استان در دست مدیری بومی باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید نیاز استان به وحدت و همگرایی گفت: امیدواریم این وحدت و همگرایی در استان حفظ شود چرا که خوزستان متشکل از قومیت ها و طیف های مختلف سیاسی است. همه جزو یک خانواده هستیم و مشکلات و دردها و منافع ما یکی است.

وی افزود: خوزستان تحمل اختلاف و دودستگی را ندارد و امیدواریم استاندار در این همدلی و همگرایی که محصول تلاش همه گروه ها است ایجاد شده مشارکت کند. خواهش ما از استاندار این است که تمام طیف ها و جریانات موافق و منتقد را بپذیرد و خدای ناکرده یک جریان خاص براستان حاکم نشود.

ناصری نژاد افزود: قومیت های استان سالهای سال در کنار هم زندگی کرده اند و ارتباطات زیادی با هم داشته اند. امیدواریم از این قومیت ها استفاده شود. استان خوزستان با مشکلات زیادی مواجه است . بیکاری یکی از بزرگترین مشکلات استان است و روازانه ما با مراجعات حضوری، نامه ها و تماس های تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده مواجهیم که از مشکل بیکاری رنج می برند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات خوزستان مساله ریزگردها و گرد و غبار است. که سبب مشکلات حاد زیست محیطی و تنفسی برای مردم شده است. خوزستان با این مشکلات دست به گریبان است و نخبگان خوزستان به دنبال یک فرصت بهتر از استان مهاجرت می کنند. ما میزان بالایی از مهاجرت و میل به مهاجرت را در خوزستان شاهدیم. در عوض نیروهای غیر بومی در سطوح ، کارگر، کارمند و نیروهای پیمانکاری و مدیرانی که با هواپیماهای چارتر می آیند مشاغل خوزستان را در دست می گیرند.

ناصری نژاد در ادامه گفت: خوزستان به عنوان مهد آب و رودهای بزرگ شناخته می شود اما قریب به اتفاق شهرها و روستاهای این استان از نبود کیفیت و کمیت در آب شرب گلایه دارند.
وی اظهار کرد: معیشت مردم با ممنوعیت کشت در این فصل دچارمشکل شده با این حال مشاهده می کنیم که کوشش ها برای انتقال آب از سرشاخه های خوزستان همچنان ادامه دارد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه این مطالبه منطقه ای نیست، تصریح کرد: انتقال آب از سرشاخه های خوزستان و خشک کردن تالاب ها نه تنها به ضرر خوزستان، بلکه به ضرر تمام کشور است و تشدید پدیده ریزگردها این مساله را ثابت می کند.
وی خواستار عزم ملی برای حل مشکلات خوزستان شد و افزود: مشکلات خوزستان را در حالی مربوط به این استان عنوان می کنند که تمام ثروت های این استان اعم از آب، برق، نفت و سایر ذخایر، ملی هستند.



غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۴
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
35
به رئیس جمهور بگویید رای مردم استان رو از دست داد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
از اولش هم رایش از خوزستان کم بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
26
واقعا جای بسی تاسف دارد دردولتی که ادعای تدبیر را یدک می کشد استانداری کاربلد و با تدبیر را کنار بگذارد و احدی را جای او منصوب نماید که هیچ گونه تخصصی د رزمینه اجرا ندارد .آقای مقتدایی قربانی جاه طلبی های بادمجان دور قاب چین های روحانی شده است چرا که از استان تمام قد حمایت می کرد و زمینه توسعه استان را با پا گذاشتن روی منافع چپاولگران استان فراهم می نمود .
وطنم ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
20
9
فکر نمی کنم خدمتی از سوی استاندار سابق به مردم رامشیر شده باشد .پس خوش امدی
lمحمود
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
24
با سلام
آقای مقتدایی واقعا استاندار مقتدری بودند و این باعث رنجش بعضی از سران دولت و خوزستانیهای مرکز نشین شده بود که نمی تونستن چه در اقتصاد و چه در سیاست رانت خواری کنند. ان شالله خداوند عمر باعزت و همراه با سلامتی به ایشون عطا کند
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
19
12
آقای محترم پشت ماشین های پلاک اروندی مخفی شدید آخه این موضوع معضل چند درصد مردم استان است؟
از اشتغال جوانان استان آمار بدهید
از رودخانه کارون گزارش بدهید که ساحلش هر روز آبها را می بلعد
از آب اهواز گزارش بدهید
از آمار قبولی دانش آموزان استان در کنکور سراسری به استثناء2شهراستان گزارش بدهید
از ریزه گردها
از....
پلاک اروندی مشکل اول تا دهم استان هم نیست
جابر
|
-
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
14
زنده باشی آقای مقتدایی .همیشه در قلب ما جای داری چه استاندار باشی چه نباشی . پدر ما کارگران خوزستانی هستی. جانم فدایت مقتدایی
میرسعید
|
GERMANY
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
15
درود بر مقتدایی و درود بر انان که حافظ منافع استان اند و لعنت بر کسانی که با استان ما عناد دارند.مردم خود جواب دشمنان کشور و خوزستان را داده و خواهند داد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
13
متاسفم برای شهرم و استانم
علی قماشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
17
خیر از عمرت ببینی مقتدایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
17
حسن روحانی فقط قول میدهد وادامه همان راه دولت های قبلی رو که قصد دارند جلگه خوزستان رو تبدیل به کویر وکویر اصفهان وکرمان وسمنان و... رو تبدیل به مزارع پسته و انار و گلابی کند. باید ما خوزستانی ها یه فکر دیگه ای بکنیم !!!!؟ من موافق صحبت های استاندار محبوب مقتدای هستم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
13
خداحفظت کنه برای استان خوزستان جناب دکتر مقتدایی
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
12
درود برشرف و غیرت مرد مردستان خوزستان و استاندارفهیم و شجاع خوزستان جناب دکترمقتدایی. افرادی که کامنت از سربغض و غرض می گذارندبدانند که عزل و تودیع دکترمقتدایی شکل ظاهرقضیه بود ولی اصل این است که فردی از دل و یاد مرد تودیع نگردد که خیلی ازمسئولین به همین نحو تودیع گردیدند ولی دکترمقتدایی همواره در دل و ذهن مردم فهیم خوزستان باقی خواهدماند.خداوند عزتش را روزافزون و طول عمرباعزت به وی عنایت فرماید.
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
3
12
اون کسایی که از تهران برای خوزستان نسخه میپیچند فقط و فقط فکر جیبشان هستند .
خدایا بر این مردم ساده دل رحمی فرما که جز تو کسی را ندارند . تنهاشون نذار
شهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
10
اره واقعا ظاهرشون مدیریتی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| ROMANIA |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
10
درود خدا بر تو ای مقتدا و مالک اشتر زمان.
جناب آقای مقتدایی ما مردم خوزستان همیشه قدر شناس زحمات شما مردان بزرگ هستیم . انشالا کسانی که تحمل رشد و شکوفایی این استان زرخیز را مندارند خدا به درک واصل کند .
امیر چراغی
|
ROMANIA
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
13
دکتر مقتدایی یک فرد نیست! دکتر مقتدایی نماد و هویت مردم استانی است که سال هاست مورد بی مهری واقع شده اند! مردانه ایستاد و عزت و شرافت خود را نفروخت و تنها دلیلش استان محرومش بود.
دکتر مقتدایی، بودن و نفس کشیدن شما در هوای شهرم و استانم را دوست دارم و بدانید برای همیشه در دل مردم جاودانه اید. شما نشان لیاقت خود را از مردم گرفته اید و هیچکس در هیچ زمانی نمی تواند این نشان را از شما بگیرد. سلامت باشید و برای فرزندان این استان بمانید و همچنان تلاش کنید....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
15
5
چقدر بی ادبانه حرف زده ...بعید میدونم از حرص عدم توفیق خدمت به خلق باشه...بیشتر شبیه سوختن از برکناری است
پاسخ ها
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
تابحال استانداری ندیدم که بخاطر منافع شخصی خود ایچنین مقتدرانه منافع مردمش را از مافوق خود طلب کند
ادیب حمید
|
ROMANIA
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
11
ازاستاندادسابق کمال تشکروقدردانی دادم.وامیدوادم آقای شریعتی مقتدای دومی باشد برای خوزستان.وهمچنین ازحجت الاسلام ناصری هم سپاسگذارم ازبابت راهنمایهایش به آقای شریعتی وافتخار میکنیم به همچنین افراد بومی ودلسوز
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
5
9
اقای مقتدایی تو یک مرد بودی.کسی در خدمت شما به استان شکی ندارد.خودروهای اروندی ازبهترین خدمات شمابود.زنده باشی
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
4
7
این مرد؛ نماد صداقت،دل پاکی و صراحت لهجه یک خوزستانی اصیل است؛خوزستان به اینگونه مردانی نیاز دارد که به دور از سیاسی کاری و منفعت طلبی فقط به منافع عموم مردم اهتمام دارند و ابادانی خوزستان و رفاه مردمانش را با هیچ کس و هیچ چیز معامله نمیکنند
مقتدایی متشکریم...
رند
|
GERMANY
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
9
6
بدبختي مسئولين ايران اين است تا سر پستي هستند فقط توجيه گر كار دولت هستند اما وقتي زدنشان كنار اپزسيون مي شوند و به همه بدوبيراه مي گويند. چرا اين حرف ها را يك سال پيش نمي زد؟؟؟؟؟
فرد خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
3
7
نمایندگان مجلس خوب ابروی خوزستان رو حفظ کردید مدیران با کیفیت و بسیار دلسوز را برمیدارید و ادمای بی تجربه را جایگزین کنید
رضا موسوی مقدم
|
-
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
0
با عرض سلام خدمت هم استانیها و خیر مقدم خدمت آقای شریعتی استاندار جدید... جناب آقای روحانی متاسفم برات نمیدونم چرا همیشه سیاست دولت اینجور بوده که باید به خوزستان ظلم شود چرا فردی مثل آقای مقتدایی که فردی دلسوز.کاردان و زحمتکش باید برکنار شود جناب آقای روحانی با برکنار کردن آقای مقتدایی حداقل 75 درصد از آرا خود را در استان خوزستان از دست داده ای بخدا قسم افرادی که برای حسن روحانی سرودست میشکوندند با شنیدن این خبر شروع به تبلیغات منفی بر علیه این فرد کردند و تصمیم گرفتند از الان شروع کنند و کاری کنند که روحانی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری انتظاری از این استان قهرمان نداشته باشد و ما همه با هم این کار را خواهیم کرد هر کس بجز روحانی .. مگر آقای مقتدایی نخواهد و دستور دهد تبلیغات منفی بر علیه آقای روحانی متوقف شود....... زنده باد مقتدایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
4
7
خیلی مردی مقتدایی،خیلی دوست داریم استاندار
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
14
5
استاندار سابق خوزستان گفت: مدیران بهبهانی جمع شوید"پپل سی چنتونه". جمع کنید و امروز بعد از ظهر دست آقای شریعتی بگیرید ببرید خیاطی چند دست کت و شلوار مدیریتی برایش بدوزند چون کت و شلوارش و ریشش و ذکرش کاملا اصولگرایی است اما تفکرش پدر من را در اصلاحات درآورده است.


وقتی مدیری این ادبیاتش باشه ،باید از دولت شاکی بود که چرا زودتر برکنارش نکردن.از مسئولی که بدین شکل ایشون رو عزل کردن بسیار سپاسگزارم.
کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
2
9
درود بر شرفت مقتدایی
مملکت ما و خصوصا خوزستان به افرادی چون این مرد احتیاج داره که برای مردم استانش بجنگه و تلاش کنه، نه مثل قبلی ها هرچی گفتن زود بگه چشم

مردم ازت راضی بودن و انشاا... خدا ازت راضی باشه دکتر مقتدایی بزرگوار
جای خالیت همیشه احساس میشه
پوریا حاجی پور
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
4
11
سلام من به عنوان یه خوزستانی از ته دل ناراحتم بابت اینکه یه آدم دلسوز و بامرام و خوزستانی رو برکنار کردن.
ب اقای شرعیتیم تبریک میگم بالاخره هم استانیمونه ولی خب اخه سری که درد نمیکنه که دستمال نمیبندن.
اگر اقای مقتدایی بد بود نیاز به تغییر ایشون بود.
به هرحال مطمعنم که پاداش زحماتت رضایت خداونده متعاله و عزت بیشتر نزد هم استانیاته اقای مقتدایی.
مطمعنم دولت روحانی برای دور دوم انتخابات اگر قرار بود تو استان خوزستان رای بیاره ،با این تغییره اخیرش باید قید یک دونه رای رو هم تو استان ما بزنه!
جات تو قلب ماست اقای مقتدایی .
ادمین اگر خوزستانی هستی خواهشا چاپ کن
ali
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
4
خوشم میاد تا لحظه آخر خوب جوابشون داد و مهمتر از همه نسخه مقتدایی رو موقعی پیچیدن که میخواست بخشداراهای بیشتری رو از خانم ها بزاره که متاسفانه به برخی از آقایون پوسیده فکر خوش نیومد ولی
روحانی رای خوزستان رو از دست دادی
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
5
احسنت بر استاندار شجاع و مردمی. خدا لعنت کنه باعثان برکناری ایشون رو. همیشه همینطور بوده که پایتخت نشینان افراد ضعیف و بله قربان گو میخاستن در استان مسئولیت داشته باشن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
3
نصب‌وعزل‌ فرمانداران ‌با پیشنهاد استانداروتاییدو حکم‌ وزیر کشور صورت میگیرد.پس به نظر نمیرسد استاندار سابق تخلفی انجام داده باشند.
نادر سهرابی
|
GERMANY
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
5
2
سلام باید بعرض برساند، آقای دکتر مقتدایی در طول مسئولیت اجرایی خود در سمت استاندار خوزستان، هیچگونه قدم خیری برای راه اندازی و بازگشایی بزرگترین شرکت صنعت صابون و گلیسیرین سازی خاورمیانه که در خرمشهر با نام شرکت صنایع بهداشتی یاس خرمشهر ننمود و این یکی از بزرگترین ضعفهای مفرط استاندار بوده، است و خواهد بود. اسناد و مدارک و همچنین تعطیلی 4ساله شرکت و بی حقوقی 4ساله کارگران و تحصنهای مکرر آنان گویای این ادعاست و چندین بار توسط خوزنیوز و خبرگزاری دیگر پوشش خبری شده است. اما افسوس از یک اقدام و یک عمل. 95/04/03
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
5
3
من خوزستانی نیستم .باید گفت این بیانات اقای مقتدایی در شان او نبود هر چند ممکن اس به برکناری وی انتقاداتی وارد باشد .این بیاننات بیستر عقده گشایی بود تا ادبیات یک مدیر عالی انهم کسی که ادعای اصلاح طلبی داشته باشد .اگر هم با رییس جمهور زاویه دیدگاهی داشته روز اول جفا کرده که ابن مسیولیت را بذیزفته است
خالد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
5
مقتدایی دوست داریم در خاطره خوزستانی ماندگار خواهی ماند از ته دل برایت آرزوی سلامتی وموفقیت دارم آن شاءالله در انتخابات بعدی مجلس شما را ببینیم
بهروز
|
GERMANY
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
2
با تشکر از جناب مقتدایی استانداری که یادش در خوزستان میماند متاسفانه هر شخصی خدمت کرد و محبوب بود اینگونه میشود متولد اهوازم و چند سالی است سا کن در اصفهانم خوزستان همیشه مضللوم میباشد دلسوز ندارد و بخاطر 4 لیتر نفتش سر این ابوخاک دعواست شاهدم چه تبعیزی بین استا نها وجود دارد مردم خون گرم خوزستان ایشان را دوست داشتند و دارند این هم یکی از اشتباهات دولت خدمتگذار تدبیر و امید بود که نامش بی تدبیری است رزمنده وایثارگر دوران دفاع مقدس هستم خوزستان جای تصمیم نا درست نیست مردم استان زر خیز خوزستان با ولایتند رای مردم خوزستان متاسفانه کم شد برای خوزستانیهای خوش قلب مهمان نواز وخوش نام در ایران ارزوی توفیق روز افزون سربلندی وسرافرازی دارم دست علی بشت مردمایران وخدا نگهدار مردمشریف خوزستان فی امان الله
حسنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
4
امیدوارم یه روز رییس جمهور ایران بشی تا مردم ایران طعم عدالت رو بفهمند ....
آقای مقتدایی عزیز ، از صحنه سیاست کناره نگیر ! 5 میلیون رای خوزستانی برای شماست ...
منتظرم با قدرت برگردی .....
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
5
زنده باد مقتدایی
سپهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
3
واقعاً جای تاسف دارد که حق مردم خوزستان رو میخورند و آب ونفت و خاک آن را میبرند و مردم و مسئولین خوزستان هم هیچ واکنش قاطعی انجام نمیدهند پس هر چی بلا هم سرمون بیاد حقمونه و تقصیر خودمونه
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
2
3
با سلام
خواستم ببینم اقای دکتر شریعتی حتی یک روز کاری سابقه مدیریتی خارج از استان دارد که مسولیت استانی به این اهمیت را به او دادن
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
3
سلام میکنم هم به خوزستانیهای عزیز وهم به مردتنهای سیاست خوزستان که تمام قد دربرابر همه زورگوییهایی که میشد از طرف همه به خوزستان رو اداشته باشن ایستاد و مزدش با برکناری دادن.....
دکتر مقتدایی همه ما از رشادتهایی که بخرج دادین آگاه هستیم و قطعا برای شما دعای خیر میکینم
دوره های قبل از دکتر مقتدایی که استانداری با بیش از 8 سال سابقه نشسته بودن میشد حدث زد که ایشان بله قربان گوی آنها بوده است ولی اقای مقتدایی اینگونه نبود و تنها دلیل برکناری ایشان نه گفتن به سیاست دولت بود....

خدا خیرت بده مقتدایی جان
برات دعا میکنیم
دوستت داریم
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
4
خوزستان یک مرد تمام عیار رو از دست داد
مقتدر و کسی بود که راحت به زورگوییها نه گفت

دوستت داریم مقتدایی جان اگه پستی هم نداشته باشی ولی در قلب ما جا داری
امید بهبهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
5
2
مقتدایی هیچ کاری برای خوزستان نکرد فقط حرف میزد چرا هیچ وقت از حق آب در خوزستان دفاع نکرد چرا در مورد ریزگردها تلاش نکرد یه پلاک اروند درست کرد اونم واسه پولدارها تازه اخباق را هم در جلسه تودیع و معارفه باخت. اگه روحانی بد بود چرا این مدت سکوت کرد وداشت کار می کرد. همون بهتر که رفت البته بیان کرده که یک روز به استانداری برمگرده مشکلی نیست آرزو بر جوانان عیب نیست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
4
دکتر مقتدایی بهنرین استاندار بود . حیف شد . درود بر شرفت که زیر بار حرف زور نرفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
2
پس رای ما در دوره دوم احمدی نژاد خواهد بود تمام خوزستانیها
محسن
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
3
3
اوج افتخار و نتیجه سه سال کار یه استاندار شده تردد ماشین های اروندی که فکر کنم حداکثر حدود چهل هزار ماشین میباشد. یعنی این مدیر تونست برا کمتر از حدود یک درصد مردم استان کاری اونهم در حد تهیه یه ماشین خارجی اقدام کنه . واقعا خسته نباشید آقای مقتدایی . دست مریزاد پهلوان پنبه دوران. یاد دانش آموز افنادم که تو درس جغرافی فقط مشخصات افغانستان رو بلد بود توضیح بده . و هر چی ازش سوال میشد به افغانستان ربطش میداد . یارو هم هر چی ازش در مورد مشکلات استان سوال میشه لاف پلاک اروندی ها رو میزنه
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
3
4
آقای شریعتی لطفا اصلاحات مد نظرتان را از آزمایشگاهتان در کیانپارس شروع کنید و کمی نرخ هایش را پایین بیاورید.
رضا
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
2
5
اسکار بهترین استاندار خوزستان تعلق میگیره به دکتر مقتدایی** واقعا جای بسی تاسف است که با سرمایه های مدیریتی دلسوز و پاک ومردمی اینگونه رفتار میشه.اصلا باید در انتخاب استاندار نظر مردم هم خواسته بشه.اینکه یک شبه استانداری را به علت اختلاف دیدگاه با یک وزیر ویا مسئول عزل کنند در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته وفقط در ایران قابل توجیه است.به هرحال بنده به عنوان یک خوزستان به خاطر تمامی تلاشها وایستادگی ها ومردانگی مثال زدنی مقتدایی دست ایشان را می بوسم. مقتدایی باید الگوی مدیران بومی خوزستان باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
4
حسن قفل بر روخوب اومد
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
1
4
شجاعت اقای مقتدایی ستودنی است . آفرین ، خداوند تلاش هی جنابعالی را بی پاسخ نمی گزارد. درود بر مردان نیک دورد بر سردار خوزستان مقتدایی
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
2
خداحفظت کنه برای استان خوزستان جناب دکتر مقتدایی
اهوازی
|
-
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
درود بر مقتدایی کبیر، الحق که باید مجسمه اش را از طلا ساخت ودر درب ورودی پاستور نصب کنند.
شریعتی یه ادم بی تجربه است باید قبول کنیم انصابش ضربهای نا بخشودنی به استان است.
آرش
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
1
با توجه به اینکه در روزهای گذشته اکثر مقامات و وزرا جهت شفاف سازی و احترام به آگاهي ملت شريف ايران ، فیش هاشون رو در معرض دید عموم گذاشتن ، ما خوزستانيا هم درخواست ميكنيم با توجه به دریافتی های ناچیز کارگران و کارمندان خوزستانی ، مدیران استانی استان خوزستان مانند استاندار و معاونین ، مدیران ارشد شرکت نفت ، سازمان آب و برق ، صنایع فولاد ، مخابرات و ... و کلا" مدیرعامل ها و مدیر کل ها و معاونینشون هم فیش ها و دريافتي هاشون رو در معرض عموم بزارن ،
بايد مشخص بشه وقتي يه مدير براي اضافه كار كارگرها ميگه بودجه نيست ، آيا براي مديران هم بودجه نيست ؟

من چند بار اين پيام رو دادم ، خوز نيوز چرا چاپ نميكني !! ؟؟
:
:
:
آخرین اخبار