تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری عامل نشر تصاویر غیراخلاقی فضای مجازی در آبادان
مرد ثروتمندی که در فضای مجازی به اشاعه فحشا دست زده و فیلم هایی مبتذل از خود و زنان را در فضای مجازی انتشار می داد، از سوی پلیس فتای آبادان شناسایی و دستگیر شد
مرد ثروتمندی که در فضای مجازی به اشاعه فحشا دست زده و فیلم هایی مبتذل از خود و زنان را در فضای مجازی انتشار می داد، از سوی پلیس فتای آبادان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات ' فتا' شهرستان آبادان از دستگیری عامل نشر تصاویر غیراخلاقی فضای مجازی و شبکه اجتماعی instagram در آبادان خبر داد.

سرگرد سید ناصر موسوی چهارشنبه در خصوص این خبر گفت: طی اخبار رسیده به ستاد امر به معرف و نهی از منکر شهرستان آبادان مبنی بر نشر عکس ها و فیلم های خلاف شئونات اسلامی در صفحه ای در فضای مجازی و شبکه اجتماعی instagram و رواج فرهنگ استفاده از مشروبات الکلی، استفاده از غذاهای حرام، برگزاری جشن های مختلط و اعمال مافی عفت عمومی، پیگیری این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت:موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضایی و استفاده از شگردهای مهندسی اجتماعی و بررسی فنی صفحه اینستاگرام و محل زندگی، متهم شناسایی شد.

سرگرد موسوی گفت:در این راستا، عوامل پلیس فتا با تشکیل اکیپ ویژه و با تجهیزات کافی به آدرس محل سکونت متهم عزیمت کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و حفظ موازین شرعی وارد منزل متهم شده و به دستگیری وی اقدام کردند.

وی اظهار داشت:در این عملیات دو دستگاه لپ تاپ، دو دستگاه کیس کامپیوتر، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین 12شیشه مشروبات الکلی از متهم کشف و ضبط گردید.

رئیس پلیس فتا شهرستان آبادان گفت:متهم پس از تشکیل پرونده و اخذ بازجویی های فنی به بزه ارتکابی اعتراف کرده و پس از اعزام به دادسرا با قرار یک میلیارد ریال وثیقه روانه زندان شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار