تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۵۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ به من فرصت بازی نداد
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تصمیم دارم در شرایطی فوتبال بازی کنم که بتوانم باز هم به روزهای اوج خودم برگردم و به تیم ملی دعوت شوم.
احمد عبدالله‌زاده  در مورد وضعیت خود در تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و با مسئولان باشگاه توافقی نکرده‌ایم. قرارداد سال دوم من توافقی است و تا روز شنبه ماندن یا رفتنم معلوم می‌شود. به هرحال مسائلی در بین است و باید دو طرف رضایت داشته باشند.

وی که فصل گذشته در تراکتورسازی بازی می‌کرد و حتی در مقطعی به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شد، ادامه داد: من در یک سالی که سرباز بودم واقعاً از لحاظ روحی و روانی افت کردم و اذیت شدم. به هرحال شرایطی بود که تمام شد و وقتی به فولاد خوزستان برگشتم، دراگان اسکوچیچ به من فرصت آنچنانی نداد و بعد هم که مصدوم شدم و چند هفته را از دست دادم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: با این حال در سه دیدار آخر که بازی کردم، در پیروزی‌های فولاد نقش بسزایی داشتم و دو پاس گل دادم. بدون شک اگر شرایط مناسب بود عملکردی به مراتب بهتر از خود به نمایش می‌گذاشتم.

عبدالله‌زاده خاطرنشان کرد: تصمیم دارم در شرایطی فوتبال بازی کنم که بتوانم باز هم به روزهای اوج خودم برگردم و به تیم ملی دعوت شوم. این مسئله برای من خیلی مهم است. چند پیشنهاد خوب دارم و منتظر روشن شدن وضعیت فولاد هستم تا تصمیم نهایی را بگیرم. چه در فولاد بمانم و چه نمانم از هواداران فولاد واقعاً تشکر می‌کنم که در این چند سال مرا حمایت کردند و من همیشه هوادار این تیم هستم.

وی در پایان در مورد احتمال بازگشت به تراکتورسازی گفت: نه، هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی نداشته‌ام./میزان
:
:
:
آخرین اخبار