تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور:
استعلام وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی نبوده است
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود غلامرضا شریعتی پیشنهاد رییس دولت اصلاحات به دولت بوده و حتی استعلام استاندار جدید خوزستان از وزارت اطلاعات منفی بوده است، گفت: خیر اینگونه نبوده و تحمیلی هم در کار نبوده است. وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا استعلام وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی بوده است، گفت: خیر منفی نبوده است.
هر از چند گاهی موضوع تغییر در مدیران دولتی از سطح وزرا و معاونان تا استانداران و فرمانداران مطرح می‌شود. در این میان هر چند هنوز دولت برنامه‌ای برای تغییر در سطوح کلان مدیریتی خود نشان نداده است، اما گمانه‌زنی درباره تغییر استانداران و فرمانداران گاه از حد گمانه‌زنی فراتر رفته و عملی هم شده است. در شرایطی که وزیر کشور از احتمال تغییر استانداران در آینده نیز خبر داده است، تغییر استاندار خوزستان با حواشی خاصی همراه بود.
عبدالحسن مقتدایی در شرایطی صندلی استانداری خوزستان را به غلامرضا شریعتی واگذار کرد که این تغییر هم در مورد رفتن مقتدایی و هم در مورد انتخاب شریعتی حاشیه‌هایی به همراه داشت. محمدرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور که دیروز در مصاحبه‌ای درباره احتمال تغییر استانداران در کشور اظهار کرده بود که «بله تغییر در دستور کار است و به مرور انجام می‌شود»، به حاشیه‌هایی که در مورد تحمیلی بودن استاندار جدید خوزستان به وزارت کشور از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود گفت که «این ادعا صحت ندارد».
به گزارش تسنیم؛ وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود غلامرضا شریعتی پیشنهاد رییس دولت اصلاحات به دولت بوده و حتی استعلام استاندار جدید خوزستان از وزارت اطلاعات منفی بوده است، گفت: خیر اینگونه نبوده و تحمیلی هم در کار نبوده است. وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا استعلام وزارت اطلاعات درباره غلامرضا شریعتی منفی بوده است، گفت: خیر منفی نبوده است. / ابتکار

:
:
:
آخرین اخبار