تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش:
استاندار از هرگونه جریان‌سازی حزبی و جناحی پرهیز کند
استاندار جدید با توجه به قسم‌نامه حکمشان و چارچوبی که برای خود وضع کرده است باید به دور از هرگونه جریان سازی و جناحی بودن رفتارکند
استاندار باید از هرگونه جریان‌سازی حزبی و جناحی پرهیز کندنماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید با توجه به قسم‌نامه حکمشان و چارچوبی که برای خود وضع کرده است باید به دور از هرگونه جریان سازی و جناحی بودن رفتارکند.

راضی نوری اظهار داشت: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی  در جلساتی که با استاندار جدید و هیئت دولت داشتند ذکر کردند که استاندار باید با توجه به رکود اقتصادی و ظرفیت‌های مطلوب خوزستان از وقت حاصل شده برای رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم نهایت استفاده را داشته باشد.

وی افزود: قومیت‌های مختلفی در خوزستان زندگی می‌کنند و استاندار جدید با توجه به قسم‌نامه حکمشان و  چارچوبی که برای خود وضع کرده است باید به دور از هرگونه جریان سازی و جناحی بودن اقدام نموده و با نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تعامل و همفکری داشته باشد.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک استاندار باید برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های مطلوب استان تحت حفاظت خود مشاورانی از نخبگان، سیاسیون، نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی  داشته باشد تا بتواند به خدمت واقعی که حل مشکلات و معضلات جامعه است بپردازد.

وی گفت: ما به عنوان منتخبان مردم باید به نمایندگی از آن‌ها دغدغه‌ها و مشکلات استان را رفع کنیم و هرگز با استانداری که بخواهد جناحی رفتار کند و از خطوط قرمزی که ولایت و قانون اعلام کرده است تخطی کند بدون شک تذکر می‌دهیم.

نوری افزود: ما نمایندگان مجلس با تمام وجود در کنار برنامه‌های مطلوب و توسعه‌ای استاندار خوزستان می‌مانیم و انتخاب غلام‌رضا شریعتی به عنوان استاندار جدید خوزستان را به فال نیک گرفته و به جای دامن زدن به امواج منفی قصد داریم که برنامه‌های مثبتی را در سطح استان پیاده کنیم.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقتدایی گفت: ما مسئولان و نمایندگان در جایگاهی قرار داریم که باید برای یکدیگر احترام گذاشته و با احترام رفتار کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار