تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره‌ بهزیستی شوشتر خبر داد:
راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی سالمندان در شوشتر
رئیس اداره بهزیستی شوشتر با اشاره به افزایش پدیده سالمندی، از راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی سالمندان در این شهرستان خبر داد
رئیس اداره بهزیستی شوشتر با اشاره به افزایش پدیده سالمندی، از راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی سالمندان در این شهرستان خبر داد.

نرگس بهداروند امروز اظهار کرد: با توجه به افزایش امید به زندگی در ایران باید در زمینه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و توانبخشی به سالمندان خدمات‌رسانی بیشتری انجام داد.

وی با اشاره به افزایش جمعیت سالمندان تصریح کرد: امید به زندگی در سالمندان زن بیشتر است، لذا بر این اساس شاهد زنانه شدن پدیده سالمندی هستیم.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر افزود: بسیاری از سالمندان در زمینه توانبخشی، بهداشت فردی و روانی، بیمه اجتماعی و اقتصادی مشکلات زیادی دارند که باعث افزایش مسئولیت جامعه در قبال آنها می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به افزایش جمعیت سالمندان، با مشارکت و همکاری مؤسسه خیریه چهارده معصوم  درصدد راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی سالمندان هستیم که این مرکز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

بهداروند در پایان با اشاره به ارائه خدمات توانبخشی سازمان بهزیستی به سالمندان یادآور شد: سالمندان به‌علت کهولت سن و بیماریهای آلزایمر، پوکی استخوان، ضعف و اختلالات حرکتی و ... به خدمات توانبخشی نیاز دارند که سازمان بهزیستی خدماتی از قبیل ویلچر، سمعک، باتری سمعک و ... به آنها ارائه می‌دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار