تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده بندر ماهشهر در مجلس:
صنعت باید آسیب‌ ناشی از فعالیت‌های خود را جبران کند
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت باید خسارت‌ها و آسیب‌های ناشی از فعالیت‌های خود را جبران کند.

علی گلمرادی شامگاه پنج‌شنبه در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات هیأت‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در تمام موضوعات و مؤلفه‌ها بسیار فراوان است.

وی ادامه داد: البته این مسأله به این معنی نیست که تلاش و فعالیتی صورت نگرفته، اما حجم مشکلات و مسائل بسیار زیاد است.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در منطقه وجود دارد و در سال‌های اخیر بهره‌گیری خوب و محسوسی نیز در حوزه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها صورت گرفته است.

گلمرادی متذکر شد: باید با هم‌افزایی و هم‌گرایی از این ظرفیت‌ها بهتر استفاده کرده و حق و حقوق خود را به خوبی مطالبه کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: بحث توجه به توسعه ورزش در این منطقه صنعتی نسبت به مناطقی که دارای آسیب‌های اجتماعی کمتری هستند به مراتب ضرورت بیشتری دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: صنایع اگرچه در بحث منافع ملی بسیار مؤثر هستند اما در بحث منطقه‌ای آسیب‌هایی را به پیکره جامعه وارد می‌کنند.

گلمرادی تصریح کرد: البته ناگزیر نیز هستیم و نمی‌توانیم بگوییم صنعت وجود داشته باشد اما آلایندگی و بیماری و حادثه و تصادف و ... وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: مطلوب این است که در یک جامعه اسلامی حق و حقوق مردم رعایت و میزان خسارت‌هایی که به جامعه وارد می‌شود جبران شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در خانه ملت عنوان کرد: این آسیب‌ها و خسارت‌ها باید از سوی صنعت به گونه‌ای جبران شود و توجه به ورزش از جانب صنعت به عنوان یکی از راه‌های جبران این مسأله یک ضرورت و تکلیف است.

گلمرادی متذکر شد: هیأت‌های ورزشی نیز در رفع مشکلات و کمبودها نقش تأثیرگذاری دارند و باید گزارش کارشناسی جامعی را در مورد استانداردهای متناسب با وضعیت منطقه و امکانات و وضعیت موجود تهیه کنند.

وی افزود: بحث جذب اعتباراتی که باید برای توسعه ورزش و ایجاد انگیزه تأمین شود نیز با جدیت و با همکاری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر پیگیری خواهد شد.

این نماینده مجلس دهم در پایان گفت: بحث اقتصاد و اشتغال منطقه نیز نیازمند تلاش و کار فراوان است و باید با تلاش و همت لازم به آنچه که شایسته آن هستیم دست پیدا کنیم.

در این نشست رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بندر ماهشهر گزارشی از وضعیت و مشکلات هیأت خود ارائه کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار