تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب نمازجمعه اهواز:
جنایت آل خلیفه برای ملت ایران قابل تحمل نخواهد بود
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جنایت آل خلیفه برای ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نخواهد بود
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: جنایت آل خلیفه برای ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نخواهد بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در نماز جمعه این هفته اهواز با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: افتخار ما تبعیت از ولایت معیار تشخیص حق و باطل یعنی امام علی (ع) است.

وی با بیان اینکه باید خود را برای شبهای قدر آماده کنیم، افزود: لیالی قدر بسیار مهم و دارای فضایل بسیاری است و انجام اعمال لیالی القدر باید با انجام فرائض واجب دینی همراه باشد. انجام اعمال لیالی قدر بدون پرداختن زکات نتیجه ای ندارد و صحیح نیست. در قرآن 30 بار دستور نماز و 30 بار دستور زکات داده شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به واقعه هفت تیر گفت: فاجعه هفت تیر و شهادت 72 تن به رهبری شهید بهشتی به دست منافقات خائن که دست آنها به خون شهدای محراب آلوده است، حادثه ای بسیار مهم است. 17 هزار نفر توسط منافقان شهید شده اند. روز هفت تیر فرصتی است که مظلومیت ملت ایران و جنایت این مجرمان مطرح شود.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بخشی از پول ما را در بانک های بین المللی می گیرد و می گوند که شما در وقوع انفجاری در لبنان موافق بوده اید اما دیه این 17 هزار نفر چه شده است؟ این منافقان با پشتیبانی استکبار جهانی این جنایت را انجام داده اند.

امام جمعه اهواز با اشاره به جایگاه شهید بهشتی و تلاش او در تأسیس قوه قضائیه عنوان کرد: قضات زحمات و تلاش بسیاری در راستای گسترش عدالت انجام می دهند و مردم باید از این تلاش اطلاع پیدا کنند؛ ضریب عدالت و امنیت در استان رو به بهبود است و البته امیدواریم وضع بهتر شود.

آیت الله جزایری با اشاره به سانحه درگذشت تعدادی از سربازان، گفت: این سانحه بسیار دلخراش بود و شهادت این سربازان را تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه اهانت به روحانی بحرینی قابل تحمل نیست، اظهار کرد: این توهین به ساحت مراجع وعلمای دین که در بحرین انجام شد با حمایت آل سعود بود. ما معتقدیم رژیم آل خلیفه یک ابزار است و تمام تصمیم گیری از سوی عربستان و همچنین عوامل داعش صورت  می گیرد که منشأ فتنه نه تنها برای اسلام و شیعه، بلکه برای تمام جهان است و هدف آنها تخریب وجهه اسلام است.

آیت الله جزایری ادامه داد: این توهین به ساحت روحانیت موجی از انزجار را ایجاد کرده است و اعلام کردیم این جنایت آل خلیفه برای ملت ایران و به ویژه مردم خوزستان قابل تحمل نخواهد بود؛ در تمام موضع گیری ها پیام به موقع آزادمرد جهان اسلام و افتخار ایران سردار سلیمانی بسیار مؤثر و قاطع و قدرتمند بوده و ما از ایشان حمایت می کنیم. سردار سلیمانی تاکنون در این مسائل دخالت نکرده و اظهارنظر هم نمی کند اما به نظر می رسد که اکنون از این سلب تابعیت در بحرین احساس خطر کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار