تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتابت احادیث ماه مبارک رمضان توسط 70 خوشنویس دزفول
70 استاد ممتاز و فوق ممتاز خوشنویس دزفول به صورت دسته جمعی احادیث ماه مبارک رمضان را کتابت کردند
70 استاد ممتاز و فوق ممتاز خوشنویس دزفول به صورت دسته جمعی احادیث ماه مبارک رمضان را کتابت کردند.

رئیس اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول عصر جمعه در حاشیه کتابت احادیث ماه مبارک رمضان در محل کتابخانه عمومی فتح المبین دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از حضور 70 نفر از اساتید و هنرمندان خوشنویس دزفول در این کتابت خبر داد و گفت: آثار کتابت شده در این همایش هفته آخر ماه مبارک رمضان در نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

نادر سعادتی فر انتقال تجربه و تجدید دیدار اساتید و هنرمندان را از اهداف این همایش برشمرد و ادامه داد: آثار نگارش شده پیرامون احادیثی در خصوص ماه مبارک رمضان است که این آثار در کتابی جمع آوری شده و به نفرات برتر هدایایی اهدا می شود.

سرپرست انجمن خوشنویسان دزفول نیز این همایش را بزرگترین همایش خوشنویسان خوزستان اعلام کرد و گفت: حضور 70 نفر از اساتید ممتاز و فوق ممتاز در یک همایش هنری در خوزستان بی سابقه است.

سیدمحمد حجاز ادامه داد: در این کتابت دسته جمعی خوشنویسان و هنرمندان در چهار رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ احادیث مربوط به ماه مبارک رمضان را به نگارش درآوردند.

انجمن خوشنویسان دزفول از جمله انجمن های باسابقه خوزستان است که در سال 1364 تاسیس و در طول فعالیت خود برای 11 هزار نفر کارنامه در سطح عالی، ممتاز و فوق ممتاز صادر کرده است.

چند سالی است که انجمن خوشنویسان دزفول در ماه مبارک رمضان همایش کتابت قرآن و یا احادیث ماه مبارک رمضان را برگزار می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار