تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۵۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کل مطالبات ذرتکاران خوزستان پرداخت شد
تمام طلب ذرتکاران استان که ذرت آن‌ها در بورس به فروش رسیده بود، پرداخت شد و هیچ ذرتکاری در خوزستان بابت به فروش رسیدن ذرت خود در بورس از دولت طلبکار نیست
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تمام طلب ذرتکاران استان که ذرت آن‌ها در بورس به فروش رسیده بود، پرداخت شد و هیچ ذرتکاری در خوزستان بابت به فروش رسیدن ذرت خود در بورس از دولت طلبکار نیست.

محمد قاسمی نژاد اظهار کرد: سال گذشته ذرت کشاورزان خوزستان به عنوان بایلوت از طریق بورس و با قیمت تضمینی به فروش رسید که قرار شد مابه التفاوت قیمت خرید تضمینی دولت و بورس پس از فروش توسط دولت ‌پرداخت شود.

وی افزود: مبلغ ما به التفاوت قابل پرداخت به کشاورزان استان حدود 60 میلیارد تومان بود که در دو مرحله به کشاورزان پرداخت شده است.

قاسمی نژاد تصریح کرد: در مرحله اول حدود یک ماه گذشته بخشی از این بدهی به ذرتکاران پرداخت شد و در قالب مرحله دوم نیز که چند روز گذشته بود، همه بدهی دولت به کشاورزان پرداخت و تسویه شد.

وی گفت: در سال آینده محصول ذرت و جو تولیدی کل کشور در بورس عرضه خواهد شد زیرا فروش ذرت و پرداخت وجوه آن در استان با توجه به این‌که در بورس انجام شد، با مشکلات بسیار کمتری همراه بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 260 هزار تن ذرت توسط کشاورزان خوزستان در بورس عرضه شد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسن
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
1
چرا از هر کشاورز ذرت کار مقداری پول بدون هیچ توضیحی کم شده است ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
سلام چرا از کل کشاورزان مقداری چشم گیری پول کسر شده وحتی آنهایی که چگالی بهشون نخورده وافت۲۲ درصدی داشته اند؟؟؟،
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
من کشاورزم با اینهمه زحمت ومخارج بسیار بعد از این مدت طولانی پول منو ناقص پرداخت کردن مقدار زیادی ازشون باقی مونده،تکلیف من چیه؟
:
:
:
آخرین اخبار