تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۵۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان آب و برق خوزستان:
آب غدیر به تصفیه خانه شماره 2 اهواز رسید/ قطعی آب نداریم
تعمیرات طرح آبرسانی غدیر صبح روز گذشته به اتمام رسید و با آغاز به کار پمپ‌ها، تا بعدازظهر امروز مشکل افت فشار آب برخی مناطق نیز حل می‌شود
سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در اهواز و کانال انتقال آب طرح آبرسانی غدیر به طور همزمان و اتفاقی دچار مشکل شدند و این موضوع باعث شد تا مردم با قطعی و افت فشار آب مواجه شوند که این مشکل با همکاری این دو سازمان به خوبی مدیریت و حل شد.

صادق حقیقی پور با بیان این‌که آب به تصفیه خانه شماره 2 اهواز رسیده و دیگر مشکل قطعی در مناطق تحت پوشش این تصفیه خانه وجود ندارد، اظهار کرد: تعمیرات طرح آبرسانی غدیر صبح روز گذشته به اتمام رسید و با آغاز به کار پمپ‌ها، تا بعدازظهر امروز مشکل افت فشار آب برخی مناطق نیز حل می‌شود.

وی افزود: تلاش‌های همزمان همکارانمان در شرکت آبفای اهواز و سازمان آب و برق خوزستان باعث شد تا مشکل به وجود آمده در 24 ساعت حل شود و پمپ‌ها پس از تعمیرات از دیروز صبح آغاز به کار کردند.

حقیقی پور تصریح کرد: به دلیل این‌که شبکه به مدت چند روز خالی بوده است، در برخی از مناطق شاهد افت فشار هستیم که این مشکل نیز به‌زودی حل می‌شود و این مشکل در مناطقی دیده می‌شود که فاصله آن‌ها با تصفیه خانه نسبت به دیگر مناطق بیشتر است.

وی عنوان کرد: مشکل به وجود آمده در شبکه آبرسانی غدیر و تعمیرات آن در 24 ساعت حل شد اما به دلیل طولانی بودن کانال انتقال آب تا بعدازظهر امروز یا نهایتا فردا شاهد حل شدن مشکل افت فشار در تمام مناطق خواهیم بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
2
ضمن عرض خسته نباشید به شما و کلیه همکاران محترم که دراین طرح زحمت های فراوانی کشیدند
خدمت عارضم که ما هر روز قطعی آب بدون استثناء داریم اونهم وقت افطاری که نیاز شدید به آب داریم قطع میشود خواهشمند این موضوع به گوش مسئولین مربوطه رسانده شود
منطقه شهرک برق فاز2 کارگری خیابان ملاصدرا شرقی دو
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
1
یه عذر خواهی هم میکردی بد نبود.
از اهالی منطقه سپیدار
|
Finland
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
1
با سلام، در منطقه سپیدار مدتهاست با قطعی آب مواجه هستیم و این قطعی هیچ ارتباطی با ورودی آب غدیر ندارد، هر روز و روزی 2 بار در ساعاتی که شدیدا به آب نیازمندیم با قطعی روبرو میشویم که همین موضوع فشار شدیدی به خانواده ها وارد میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
قطعی آب هیچ چیزی جز ناکارامدی مسولین آب شهری نبوده،اگر تعمیرات بوده که باید با اقدامات پیشگیرانه و قابل پیشبینی حداقل مشکل برای مردم بوجود می آمد. متاسفانه مردم اهواز جدا از مشکلات طبیعی یا ملی چوب ناکارامدی مسولین شهری را می خورند ، مشکل بیرون زدت فاضلاب در معابر شهری ،قطعی آب ،اتش زدت زباله ها وشروع صبحی گرم با بوی دود زباله و باعث شده که97 در صد مردم در صورت امکان از این شهر مهاحرت می کنند.
حصیرآباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
سلام الان ک دارم اینو مینویسم 11 روز است ک منطقه کوی ابوذر حصیرآباد هیچ آبی نداره 24 ساعت آب قطع است چرا هیچکس به داد مردم منطقه حصیرآباد نمیرسه چون پایین شهر محسوب میشه باید در ماه رمضان اب قطع کن داره به دو هفته نزدیک میشه ک آب اصلا نداریم یکی به دادمون برسه حصیرآباد شده کربلا
:
:
:
آخرین اخبار