تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عمران‌زاده از دوشنبه در تمرینات نفت آبادان
امین‌فر: بیماری مادر حنیف مانع از حضورش در اردو شد
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بیماری مادر «حنیف عمران‌زاده» مانع از حضور وی در تمرینات شد و این بازیکن از روز دوشنبه در اردوی تیم نفت آبادان شرکت می‌کند
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بیماری مادر «حنیف عمران‌زاده» مانع از حضور وی در تمرینات شد و این بازیکن از روز دوشنبه در اردوی تیم نفت آبادان شرکت می‌کند.

غلامحسین امین‌فر امروز اظهار کرد: با 17 بازیکن راهی اردوی شمال شده‌ایم و در حال حاضر نیز در سوادکوه تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: «حکیم نصاری» تنها بازیکن تازه وارد تیم بوده که در این اردو همراه تیم است، سایر اعضا را بازیکنان فصل گذشته این تیم تشکیل می‌دهند، همچنین سه بازیکن زیر 23 سال همراه ما هستند که هنوز پیوستن آنان به تیم نفت آبادان قطعی نیست.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اینکه حسین ساکی نیز جزو این سه بازیکن زیر 23 سال است، تصریح کرد: البته حسین ساکی به همراه تیم ملی ایران در اردوی آلمان حضور دارد و نمی‌تواند ما را در این اردو همراهی کند.

امین‌فر در خصوص وضعیت حنیف عمران‌زاده و شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از نفت آبادان عنوان کرد: حنیف در تماسی که با ما داشت عنوان کرد که بیماری مادرش مانع از حضور وی در تمرینات نفت شده و قرار شده تا از روز دوشنبه به اردوی ماه در سوادکوه ملحق شود.

وی در تشریح اردوی نفتی‌ها افزود: در حال حاضر اردوی تیم نفت آبادان بر پایه تمرینات هوازی و بدنسازی پیگیری خواهد شد و کار در ارتفاعات در دستور کار کارد فنی قرار دارد.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان یادآور شد: تیم فوتبال نفت آبادان روز سه شنبه سوادکوه را به مقصد رامسر ترک خواهد کرد تا ادامه اردو را در این شهر برگزار کند.

امین‌فر در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال اجرای تمرینات در ماسه و در کنار دریا هستیم، اگر این امر در رامسر میسر نبود، احتمال انتقال اردو به بابلسر وجود دارد.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال نفت آبادان از روز پنجشنبه با 17 بازیکن و تنها با یک بازیکن جدید، یک اردوی تدارکاتی را در شمال کشور آغاز کرده است، این تیم 14 تیر ماه مازندران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار