تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شروط ارائه ترم تابستانه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
در صورت به حد نصاب رسیدن دانشجویان متقاضی شاید بتوانیم امسال دروس عمومی (گروه معارف) را در تابستان ارائه دهیم اما در خصوص دروس تخصصی اواخر تیرماه تصمیم‌گیری خواهد شد
مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی‌شاپور اهواز گفت: در صورت به حد نصاب رسیدن دانشجویان متقاضی شاید بتوانیم امسال دروس عمومی (گروه معارف) را در تابستان ارائه دهیم اما در خصوص دروس تخصصی اواخر تیرماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

دکتر مهدی تولا در خصوص امکان ارائه ترم تابستانه در این دانشگاه‌، ظهار کرد: مطابق قانون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر سال یک دانشگاه در کشور برای ارائه ترم تابستانه معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: امسال دانشگاه علوم پزشکی البرز از سوی وزارت‌خانه برای این امر معرفی شده است و دانشجویان هر مقطع تحصیلی می‌توانند حداکثر 6 واحد را در تابستان اخذ کنند؛ همچنین این دانشجویان باید مبلغی را به‌عنوان شهریه و خدمات رفاهی مانند خوابگاه و تغذیه پرداخت کنند، البته هنوز این مبلغ به ما اعلام نشده است.

مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: در حال حاضر برای دانشجویان متقاضی معرفی‌نامه‌هایی به دانشگاه علوم پزشکی البرز ارسال می‌شود که این دانشجویان می‌توانند ترم تابستانه خود را اخذ کنند؛ شروع کلاس‌ها نیز اواخر تیر یا اوایل مردادماه خواهد بود.

تولا با بیان این‌که در اهواز به علت شرایط جوی اکثر اعضای هیأت‌علمی در فصل تابستان به مسافرت‌های خارج از استان می‌روند و در دانشگاه حضور ندارند، گفت: در خصوص ارائه دروس عمومی (گروه معارف) در تابستان تاکنون صحبت‌هایی به‌صورت شفاهی با وزارت‌خانه انجام شده است و در صورتی‌که تعداد دانشجویان متقاضی به حد نصاب برسد، شاید این کلاس‌ها را امسال برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در خصوص دروس تخصصی مجوزهای لازم برای برگزاری کلاس‌ها را در اختیار نداریم؛ البته با توجه به این‌که دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز جزو قطب چهار آمایشی کشور است امیدواریم بتوانیم این کلاس‌ها را حداقل برای دانشجویان این قطب برگزار کنیم. در همین راستا نیز اواخر تیرماه جلسه‌ای برای بررسی این موضوع برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار