تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۵۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقف قرآنی يك آموزگار در خرمشهر
به نيت مرحومه زهرا نیازمند از آموزگاران و جامعه فرهنگیان شهرستان خرمشهر یک دستگاه آپارتمان با نيات فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و کمک به ایتام وقف شده است.
میثم نودهی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرمشهر  با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۵ تاکنون و به عبارتی دیگر در سه ماهه نخست سال ۹۵ از سوی مردم این شهرستان شش مورد وقف به ثبت رسیده است، گفت: نیات واقفان بر این موارد متفاوت بوده است.

وی با بیان اینکه جدیدترین موقوفه شهرستان خرمشهر مربوطه به مرحومه زهرا نیازمند از آموزگاران و جامعه فرهنگیان است، گفت: یک دستگاه آپارتمان با متراژ ۱۰۲ مترمربع به نیت این بانوی مرحومه وقف شد.

نودهی ادامه داد: نیت واقف در وقف این آپارتمان، فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی، کمک به ایتام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خرمشهر گفت: موقوفات دیگر این شهرستان در سه ماهه نخست سال جاری حسینیه و مسجد بوده که در مناطقی وقف شده که فاقد این اماکن بوده‌اند. حسینیه‌ها و مساجدی با متراژ ۱۳۰ متر، ۳۶۰ متر و ۱۵۹ متر وقف شده‌اند.

وی بيان كرد: همچنین در سال گذشته نیز از سوی حاج فضل‌الله مهرجردی سه واحد تجاری و یک واحد مسکونی به نیت فعالیت‌های قرآنی، کانون ناشنوایان و خانه سالمندان و ايتام وقف شد؛ ارزش ریالی این موقوفه میلیاردی است.

:
:
:
آخرین اخبار