تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۵۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیم اصغری
«چهل مروارید» به آبادان و مشهد هم می‌رود
ابراهیم اصغری گفت: برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «چهل مروارید» که در ارتباط با شهدای غواص است به مشهد و آبادان می‌رویم.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما   درباره جدیدترین فعالیتش در عرصه سینما، گفت: تهیه‌کنندگی فیلمنامه‌ای با عنوان «چهل مروارید»‌ را بر عهد گرفته‌ام که نگارش افیلمنامه توسط هادی حاجت‌مند و ابراهیم اصغری انجام شده است و حاجت‌مند نیز با عنوان کارگردان اول در این پروژه سینمایی حضور خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: موضوع این فیلمنامه مربوط به شهدای غواصمان است که به تازگی موجی را در فضای جامعه با وجودشان ایجاد کردند که در سینما نیز شاهد اقدام به ساخت آثاری در این رابطه بوده‌ایم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند» اظهار کرد: محل فیلمبرداری فیلمنامه «چهل مروارید»‌، در شهرک دفاع مقدس خواهد بود تقریباً‌ 80 درصد از فیلمبرداری در آنجا انجام می‌شود و 20 درصد باقی‌مانده به آبادان و مشهد می‌رویم چرا که صحنه‌های کمی از این اثر سینمایی باید در این دو شهر فیلمبرداری شود.

او همچنین گفت:‌ به نظر می‌رسد 2 الی یک ماه و نیم فیلمبرداری فیلمنامه «چهل مروارید»‌ به طول می‌انجامد؛ البته این در شرایطی است که بنا داریم فیلم را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران برسانیم و هادی حاجتمند به عنوان یک کارگردان فیلم‌ اولی، اولین تجربه حضور در این جشنواره را نیز داشته باشد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار