تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: عمران‌زاده به تعهدش پای‌بند است/قاضی را می‌خواهیم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به تاخیر چند روزه حنیف عمران‌زاده برای حضور در تمرینات این تیم، گفت: عمران‌زاده به تیم حرمت می گذارد و به تعهدش پای‌بند است
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به تاخیر چند روزه حنیف عمران‌زاده برای حضور در تمرینات این تیم، گفت: عمران‌زاده به تیم حرمت می گذارد و به تعهدش پای‌بند است.

نادر دست‌نشان در خصوص برپایی اردوی این تیم در سوادکوه مازندران، اظهار کرد: اکنون در حال سپری کردن سومین روز از اردوی مان در ارتفاعات بالای 2 هزار و 600 متری سوادکوه مازندران هستیم و صبح و عصر تمرین می کنیم.

وی افزود: این اردو تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و سپس برای برگزاری اردوی سطح دریا به ساحل دریا خواهیم رفت. در این اردو تلاش می کنیم تا بازی تدارکاتی سبک نیز انجام دهیم. بازیکنان تیمم با توجه به شرایط محیطی، بسیار با انگیزه تمرین می کنند و امیدوارم ماحصل این اردو، موفقیت و تقویت تیم باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ادامه در خصوص بازار نقل و انتقالات این تیم، گفت: باشگاه در حال بررسی گزینه های مورد نظر من است تا بتواند بازیکنان دلخواه را جذب کند. تا فردا پس فردا نیز تعدادی از این نفرات قطعی خواهند شد و ما منتظر توافقات مالی هستیم؛ یکی دو نفر هم وعده دو سه روز آینده را به ما داده اند.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی مورد نظر نیز عنوان کرد: مهاجم پرتغالی به ما اعلام کرد با توجه به این که نامزدش اجازه حضور در این جا را به او نمی دهد، نمی تواند به تیم ما بیاید ولی دفاع وسط نیجریه ای و هافبک کره ای، حضورشان قطعی شده است و ویزا را برای شان فرستاده ایم و احتمالا فردا پس فردا به این جا می آیند.

وی درباره گزینه مورد نظر برای دروازه تیم هم گفت: با گزینه مورد نظر رایزنی کرده ایم و مذاکرات نیز انجام شده و کارهای پیوستن او در حال اتمام است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که گویا محمد قاضی از گزینه های مورد نظر شما است؟ عنوان کرد: بله، قاضی از گزینه های ما است، البته هنوز صحبتی با خود او انجام نشده است ولی با مدیر برنامه‌های او صحبت کرده ایم. همچنین کارهای جذب منوچهری در دست اقدام است و او هم از کاندیداهای ما می باشد.

وی بیان کرد: مصطفی احمدی، هافبک راست ایرانجوان بوشهر نیز همراه با تیم تمرین داشت و قرار است، امروز به باشگاه برود و احتمالا فردا قرارداد او بسته خواهد شد. ما همچنین در حال رایزنی با چند گزینه دیگر هستیم.

دست نشان در خصوص شایعاتی مبنی بر درگیری حنیف عمران‌زاده با حسن هوری، دروازه‌بان تیم و دخیل بودن این موضوع در عدم حضور عمران‌زاده در تمرینات نفت آبادان، گفت: خیر، به این صورت نیست ولی با توجه به همین شایعه، هوری با عمران‌زاده تماس گرفت تا دلیل نیامدنش را جویا شود که حنیف به او قول داد که به هیچ جا نمی رود و به آبادان خواهد آمد و به خاطر این که دو سه روزی درگیر بیماری مادرش بوده، تاخیر در حضورش به وجود آمده است و او گفت که ان‌شاءالله از تمرینات ساحل دریا به اردوی تیم اضافه خواهد شد. من هم معتقدم او به تیم حرمت می گذارد و به تعهدش پای‌بند است و همان طور که خودش گفته است در اردوی ساحل دریا به ما اضافه خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار