تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
وضعیت شهرستان مسجدسلیمان قابل قبول نیست
استاندار خوزستان گفت: مبنا و اساس ارزیابی مدیران استان جذب سرمایه‌گذار خواهد بود
استاندار خوزستان گفت: مبنا و اساس ارزیابی مدیران استان جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.

شنبه شب در بازدید از پروژه ساخت پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم‌سازی مسجدسلیمان با انتقاد از وضعیت موجود این شهر اظهار کرد: شرایط شهری که جز بزرگترین و اصلی‌ترین منابع تامین کننده انرژی، نفت و گاز، آب و... است نباید به این‌گونه باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان مسجدسلیمان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست افزود: با همدلی و هماهنگی باید در جهت رفع این مشکلات گام برداریم و همدلی است که موجب افزایش هم‌افزایی و حرکت رو به جلو خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم این پروژه‌ها با تلاش‌های نیروهای ماهر به بهره‌برداری برسد گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای استفاده از بخش خصوصی دولت از سرمایه‌گذاران حمایت و استقبال خواهد کرد.

شریعتی با تاکید بر حذف موانع موجود در راه سرمایه‌گذاران استان تصریح کرد: باید با حذف کردن این موانع زمینه تولید شغل در استان را فراهم کرد و اگر سرمایه‌گذار به استان وارد نشود نقص از مجموعه موجود در استان است.

وی با تاکید بر این موضوع که مبنا و اساس ارزیابی مدیران استان جذب سرمایه‌گذار خواهد بود خاطرنشان کرد: دل‌مشغولی رئیس جمهور جذب سرمایه‌گذار و رفع سدهای راه سرمایه‌گذاران است.

شریعتی با بیان اینکه راه‌اندازی پتروشیمی و آلومینیوم در مسجدسلیمان باعث جذب 10 هزار شغل می‌شود عنوان کرد: در شورای برنامه‌ریزی مصوبات مربوط به راه‌آهن این شهرستان برای ایجاد دسترسی به این منطقه صورت خواهد گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار