تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
21 تیرماه سال جاری صورت می‌گیرد
گردهمایی زنان شادگان در هفته حجاب و عفاف
معاون فرماندار شادگان گفت: گردهمایی زنان شادگان به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف روز دوشنبه 21 تیرماه در پارک شهر برگزار می‌شود
معاون فرماندار شادگان گفت: گردهمایی زنان شادگان به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف روز دوشنبه 21 تیرماه در پارک شهر برگزار می‌شود.

نعمت‌اله آلبوغبیش امروز اظهار کرد: این گردهمایی به‌مناسبت روز ملی حجاب و عفاف همزمان با گردهمایی ده‌ها هزار نفری سایر شهرستان‌ها بر پا خواهد شد.

وی با تأکید بر حضور فعال و موثر زنان در این گردهمایی افزود: به‌مناسبت روز ملی و هفته حجاب و عفاف که از 19 لغایت 25 تیرماه تعیین شده است، برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

فرماندار شادگان بر ضرورت همکاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای انجام فعالیت‌های حوزه بانوان تأکید کرد و گفت: بر اساس هماهنگی به‌عمل آمده با اداره ورزش و جوانان شهرستان، سالن ورزشی حجاب صبح‌ها و عصرها به‌صورت رایگان در اختیار بانوان گذاشته شده و علاوه بر آن همه بانوان می‌توانند صبح‌ها از سایر سالن‌های ورزشی شهرستان به‌صورت رایگان استفاده کنند.

وی یادآور شد: گردهمایی زنان شادگان به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف روز دوشنبه 21 تیرماه ساعت 19 در پارک شهر برگزار می‌شود.

آلبوغبیش خاطرنشان کرد: شهرستان شادگان به‌عنوان یکی از بهترین شهرستان‌های استان در زمینه حجاب و عفاف شناخته شده است.

معاون فرماندار شادگان در پایان گفت: به‌همین مناسبت در سه روستا از بخش‌های تابعه به همت کمیته امداد امام خمینی شهرستان و بخشداران تابعه همایش حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار