تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرمسکن‌ کمیته امداد خوزستان:
نام‌نویسی ۴۰۰ خانوار مستمند برای مسکن مددجویی‌
یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه مسکن مددجویی طرح رضوان است که در سال گذشته از خیرین خوزستانی ۶ میلیارد تومان اعتبار در راستای رفع مشکلات مسکن مددجویی جمع‌آوری شد
مدیرمسکن‌ کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان گفت: یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه مسکن مددجویی طرح رضوان است که در سال گذشته از خیرین خوزستانی ۶ میلیارد تومان اعتبار در راستای رفع مشکلات مسکن مددجویی جمع‌آوری شد.

غلامرضا منجزی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مسئله مسکن است که حدود یک چهارم از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان نیز نیازمند تعمیر، بازسازی و احداث مسکن هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جدی این نهاد حمایتی، تامین و بازسازی وضعیت مسکن مددجویان است که امسال ساخت 20هزار واحد مسکن مددجویی روستایی جهت رفع مشکل مسکن مددجویان تصویب شد.

مدیرمسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه درفاز نخست این مصوبه 5 هزار واحد مسکونی با همکاری سپاه در حال ساخت است، بیان کرد: از آمار مصوب شده در فاز نخست 615 واحد سهم استان خوزستان است که درصورت موفقیت آمیز بودن طرح، واحدهای بیشتری جهت رفاه حال مددجویان احداث می‌شود.

وی  عنوان کرد: در سال گذشته بودجه بخش مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) 11میلیارد و 200 میلیون تومان بود که از اعتبار یادشده در حوزه تعمیر و بازسازی مسکن مددجویی 16 میلیارد تومان هزینه شد.

منجزی با بیان اینکه  تاکنون 400خانوار در لیست انتظار دریافت مسکن مددجویی نام نویسی کرده‌اند، تصریح کرد: در طول 4سال گذشته مشکل مسکن بیش از پنج هزار و 700 هزار خانوار در بخش روستایی و شهری رفع شد.

وی با اشاره به طرح رضوان کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه مسکن مددجویی طرح رضوان است که در سال گذشته از خیرین خوزستانی 6 میلیارد تومان اعتبار از طریق شیوه‌های مختلف مانند تامین مصالح ساختمانی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای رفع مشکلات مسکن مددجویی جمع‌آوری شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار