تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام مصوبات شورای قرآن دانشگاه آزاد خوزستان
در نشست شورای قرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مصوبات مختلفی همچون بررسی تشکیل پژوهشکده مطالعات میان رشته‌ای قرآن و علوم و اجرای طرح حفظ قرآن كریم مطرح شد.
زینب جاسمی زرگانی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان   اظهار کرد: در نشست شورای قرآن این دانشگاه که با حضور دکتر یوسفی رئیس شورای دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، به میزبانی واحددانشگاهی سوسنگرد برگزار شد، مصوبات قرآنی در پی داشت.

وی بیان کرد: در این نشست ضمن ارائه احکام اعضای هیئت گزینش متقاضیان تدریس درس قرائت قرآن کریم مقرر شد که متقاضیان تدریس از طریق کانون‌های قرآن و عترت هر واحددانشگاهی معرفی شوند. کانون‌های قرآن و عترت با تعامل آموزش دانشگاه افراد متقاضی را برای تدریس در این دروس قرآنی معرفی می‌کنند.

جاسمی زرگانی گفت: همچنین در این نشست مصوب شد کارگروهی به منظور بررسی تشکیل پژوهشکده مطالعات میان رشته‌ای قرآن و علوم تشکیل و اساسنامه آن تدوین و به مرکز ارسال شود.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: همچنین در این نشست پیرامون اجرای طرح حفظ قرآن کریم بیان شد که اجرای این طرح در سطح دانشگاه باید تفاوت بارزی با آموزش در خارج از آن داشته باشد و بر این اساس کارگروهی برای بررسی اقدامات مطلوب تشکیل شد.

:
:
:
آخرین اخبار