تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک:
اتحاد نمایندگان خوزستان در مجلس دهم مثال زدنی است
خوشبختانه در این دوره از مجلس شورای اسلامی، اتحاد و همدلی مطلوب و مثال زدنی در بین نمایندگان خوزستان وجود دارد
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در این دوره از مجلس شورای اسلامی، اتحاد و همدلی مطلوب و مثال زدنی در بین نمایندگان خوزستان وجود دارد.

فریدون حسنوند اظهار کرد: نمایندگانی که اکنون راهی مجلس شورای اسلامی شده اند باید بدانند که مردم از آنان انتظار دارند که با استفاده از ظرفیت هایی که قانون در اختیار آنها قرار داده است باید در راستای حل مشکلات حوزه انتخابیه و استان خود گام بردارند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۸ نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی تعداد قابل توجهی به شمار می روند به همین دلیل اگر همه ما در کنار هم قرار بگیریم بی شک می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

حسنوند عنوان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان یکی از مجمع های تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان استان با نیل به این جایگاه ویژه، تصمیم گرفته اند در کنار هم با اتحاد و همدلی کارها را به پیش ببرند و مشکلات بر زمین مانده خوزستان که برخی آنها به زخمی عمیق تبدیل شده اند، با این اتحاد حل و فصل شوند.

وی با بیان اینکه حضور من به عنوان رئیس کمیسیون مهم و حساس انرژی مجلس شواری اسلامی ناشی از همین اتحاد و همدلی نمایندگان خوزستان است، اظهار کرد: خوزستان پایتخت انرژی کشور به شمار می رود به همین دلیل لازم بود در راس کمیسیون انرژی مجلس، یک خوزستانی قرار بگیرد تا به خوبی بتواند حقوق نادیده گرفته شده مناطق نفتی و همجوار نفت را استیفا کند به همین دلیل نمایندگان خوزستان با اتحاد، موفق به کسب این جایگاه که در حقیقت نه شخصی که امتیازی خاص برای کل استان است، شده اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلات فراوانی هم اکنون چهره محروم خوزستان را روزانه خراش می دهد و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس به خوبی این مشکلات را رصد و شناسایی کرده اند و مصمم به حل این مشکلات هستیم تا مردم خوزستان بتوانند با آرامش بیشتری برسند.

حسنوند تاکید کرد: بی شک در این دوره، مجمع نمایندگان خوزستان مثل دوره های قبل سعی ندارند یک مجمع صرفا تشریفاتی باشد و قرار است با اتحاد و همدلی نمایندگان به یک اهرم قدرتمند برای تحقق حقوق و رفع موانع توسعه و عمرانی خوزستان تبدیل شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار