تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه جندی شاپور دزفول:
اختلاف‌سیاسی جناح‌ها نبایدمنجر به ناامیدی در جوانان‌شود
رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت:اختلاف سیاسی احزاب و جناح ها در کشور نباید موجب ناامیدی جوانان در جامعه شود زیرا بر آینده کشور تاثیر مخرب دارد
رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت:اختلاف سیاسی احزاب و جناح ها در کشور نباید موجب ناامیدی جوانان در جامعه شود زیرا بر آینده کشور تاثیر مخرب دارد.

محمدرضا عصاری روز شنبه افزود:دشمن تاکنون تهاجم های مختلفی برای لطمه زدن به کشور وارد کرده که اختلافات سیاسی می تواند بهترین زمینه را برای ادامه تهاجماتش فراهم کند.

وی گفت:متاسفانه برخی افراد منافع جناحی و سیاسی خود را بر منافع ملی ارجح می دانند ولی سیاستمداران باید بدانند جناحی که مورد اقبال قرار نگرفته و در برهه ای از زمان برای مدیریت کشور انتخاب نمی شود نیز در برابر نظام و کشور مسئول است و باید در کنار جناحی که مورد اقبال مردمی قرار گرفته به حل مشکلات و مدیریت مسایل بپردازد نه اینکه به تخریب حزب مخالف بپردازد و دشمن را شاد کند.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بیکاری را مطالبه اصلی جوانان کشور دانست و اظهارکرد: بیکاری جوانان مربوط به هیچ حزب و گروه سیاسی خاصی نیست و همه گروه ها باید با همدلی و اتحاد به رفع این دغدغه عمومی بپردازند.

وی با تاکید براینکه پرداختن به ضعف های یکدیگر عین بداخلاقی است گفت:هیچ کس از ضعف ها دفاع نمی کند و این ضعف ها باید برطرف شود ولی نباید از این ضعف ها برای رسیدن به اهداف جناحی و سیاسی استفاده شود که این موضوع نه مورد رضایت رهبری است و نه مردم خواهند پذیرفت.

عصاری با اشاره به اینکه رویکرد احزاب سیاسی نباید بر مبنای قدرت بلکه بر مبنای حل مشکلات مردم باشد ادامه داد:گروه سیاسی که در یک برهه زمانی برای مدیریت کشور انتخاب نمی شود نیز باید با رعایت اخلاق به حوزه های سیاسی و اجتماعی ورود کند زیرا بداخلاقی هایی که در حوزه سیاسی و جناحی وجود دارد تاثیر مخربی بر اذهان مردم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است که برای اعتلای فرهنگ جامعه بنا شده اظهار امیدواری کرد تا در 40 سالگی انقلاب اسلامی به جای این بازی های سیاسی شاهد حل مشکلات جامعه از جمله بیکاری،مشکلات اقتصادی از سوی مسئولان باشیم تا با امیدوارکردن مردم به آینده زمینه شادی آنها فراهم شود.

عصاری به نتایج این اختلافات در حوزه بین المللی که موجب شادی دشمن می شود نیز اشاره کرد و گفت:بطور قطع هیچ تخلفی از منظر مقامات کشوری قابل توجیه نیست ولی متاسفانه برخی رسانه ها با بی توجهی به این موضوع اقدام به تخریب شخصیت های نظام که سرمایه های نظام هستند می کنند و بدون هیچ سند و با استناد به گفته و شنیده ها به برخی شخصیت ها حمله ور می شوند که این موضوع باعث می شود دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود امیدوار شود.

وی با تاکید بر اینکه تفرقه بین احزاب سیاسی موجب ناامیدی جوانان می شود افزود: ناامیدی جوانان موجب مهاجرت آنها از کشور می شود در حالی که آینده کشور متعلق به جوانان است و جوانان باید برای اعتلای کشور کوشا باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به دیدار اساتید دانشگاهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب در این دیدار اساتید دانشگاهی را به رفتاری توصیه کرد که در جوانان ایجاد ناامیدی نکند زیرا ایجاد ناامیدی در بین جوانان ظلم و خیانت به آینده کشور خواهد بود.

وی افزود:کلیه افرادی که در دایره نظام در حال فعالیت هستند مشروع و مقبول هستند و برخی گروه های سیاسی که با اقبال همراه نبودند نباید زمینه نفوذ دشمن را در کشور فراهم کنند.

وی به جوانان نیز توصیه کرد بصیرت داشته باشند و با شناخت کاملی که از کشور دارند برخی بازی های سیاسی را به کلیات نظام نسبت ندهند زیرا 40 سال برای اعتلای نظام تلاش شده و نباید زمینه دلسردی جوانان فراهم شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: محمدرضا عصاری
:
:
:
آخرین اخبار