تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
23 تيرماه در اهواز؛
راهكارهاي توسعه و افزايش بهره‌وري در تعاوني‌هاي خوزستان بررسي مي‌شود
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از برگزاري همايش ملي بررسي راهكارهاي توسعه و افزايش بهره وري در تعاوني هاي استان در 23 تيرماه در اهواز خبر داد
خوزنیوز: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از برگزاري همايش ملي بررسي راهكارهاي توسعه و افزايش بهره وري در تعاوني هاي استان در 23 تيرماه در اهواز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائي گفت: اين اداره كل با همكاري موسسه عالي سيماي دانش "همايش ملي بررسي راه كار هاي توسعه و افزايش بهره وري در تعاوني هاي استان" را در 8 محور در كلان شهر اهواز برگزار مي كند.

وي راهكارهاي ارتقاي بهره وري در تعاوني هاي استان را در محورهاي- تعاون و اقتصاد مقاومتي- تعاوني هاي مرزي و تاثير آن ها در اقتصاد و فرهنگ- توانمند سازي مديريت تعاوني و بهره وري- نقش تعاون در مشاركت بانوان- تعاون، كارآفريني، اشتغال و توسعه- راه كارهاي ارتباط بخش تعاوني با دانشگاه و راه كارهاي افزايش صادرات در تعاوني ها اعلام كرد.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان، حاميان برگزاري همايش را دانشگاه هاي آزاد اسلامي واحد خوزستان، واحد يادگار امام، واحد شوشتر، واحد دزفول و انديمشك، دانشگاه پيام نور استان و دانشگاه جامع علمي كاربردي استان اردبيل اعلام كرد و گفت: در اين همايش از آثار محققان در دوم بخش سخنراني و پوستر تجليل مي شود.
:
:
:
آخرین اخبار