تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسیدگی به مشکلات قضایی ۲۵۰ زندانی ندامتگاه سپیدار اهواز
رییس کل دادگستری خوزستان با حضور در زندان سپیدار اهواز با بیش از ۲۵۰ نفر از زندانیان دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.
6
رییس کل دادگستری خوزستان  با حضور در زندان سپیدار اهواز با بیش از ۲۵۰ نفر از زندانیان دیدار و به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان، همزمان با این بازدید که به همراهی مدیر کل زندانها و معاونین رییس کل دادگستری و دادستان اهواز در این ندامتگاه معمول شد، بطور همزمان بیش از یکصد تن از روسای دادگستری ها، دادستانها و قضات ارشد و اجرای احکام و دادسراها و دادیاران ناظر زندان از یازده ندامتگاه تابعه استان خوزستان بازدید و به مشکلات و تقاضاهای کیفری جمع کثیری از زندانیان رسیدگی بعمل آمد‌.

در پایان این بازدید، رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه کشوری هستیم که بیش از ۲۰۰ هزار نفر متهم و محکوم را سازمان زندانهای کشور متکفل نگهداری آنان است گفت: افزون بر ۱۰ هزار نفر از این جمعیت بالا، در زندانهای خوزستان نگهداری می شوند.
دکتر فرهاد افشار نیا تصریح کرد: لازم است که مرتباً به وضعیت زندانیان رسیدگی شود، لذا با همین هدف در این دیدار ۳ ساعته با برخی از متهمین و بازداشتیانی که در این زندان هستند دیدار و صحبت شد، بعضا برخی از اینها مشکلاتی دارند که در طول روزهای گذشته یا هفته های گذشته موفق نشدند که با قضات مربوطه صحبت کنند یا در تماس باشند و مشکلاتشان را منعکس کنند که در این دیدار بنده و قضات عالی رتبه همراه با حدود ۲۵۰ زندانی دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان دستورات مقتضی برای رفع موارد مطرح شده صادر شد.
گفتنی است در این بازدید ۳ ساعته حسینی پویا دادستان مرکز استان، نریمانی و زبیدی معاونین قضایی رییس کل دادگستری بهمراه رییس دستگاه قضایی استان در زندان سپیدار اهواز، غیاثوند معاون قضایی رییس کل و مدیر مرکز حفاظت اطلاعات دادگستری کل خوزستان در کانون اصلاح و تربیت اهواز، حجت الاسلام حسن زاده معاون قضایی دادگستری کل در امور زندانها و پور محمدی معاون قضایی دادگستری کل و رئیس ارزیابی قضات این دادگستری از زندان مرکزی بازدید و به مسائل و مشکلات قضایی زندانیان مرکز استان رسیدگی کردند.
در شهرستانها نیز بطور همزمان روسای دادگستری ها، دادستانها، قضات اجرای احکام و شعبات و دادیاران ناظر زندان با حضور در زندانهای تابعه به مسائل و مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی کردند.

1

:
:
:
آخرین اخبار