تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات رییسه خانه صنعت و معدن کشور تاکید کرد:
لزوم وجود برنامه‌ای در کشور برای حمایت از بخش تولید
رئیس خانه صنعت و معدن خوزستان بر لزوم وجود یک برنامه ملموس برای حمایت واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: در صورت وجود چنین برنامه‌ای مشکلات بخش تولید کمتر می‌شود اما متأسفانه هیچ برنامه ملموسی برای حمایت از واحدهای تولیدی وجود ندارد
رئیس خانه صنعت و معدن خوزستان بر لزوم وجود یک برنامه ملموس برای حمایت واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: در صورت وجود چنین برنامه‌ای مشکلات بخش تولید کمتر می‌شود اما متأسفانه هیچ برنامه ملموسی برای حمایت از واحدهای تولیدی وجود ندارد.

بیژن پناهی زاده اظهار کرد: ضرر و زیان واحدهای تولیدی از محل رکود اقتصادی، تولیدکنندگان را از پای درآورده است و تنها راهی که می‌تواند اندکی به واحدهای صنعتی برای ادامه فعالیتشان امید دهد، حمایت از آن‌ها است که متأسفانه برخی از مدیران و مسئولین آن را درک نمی‌کنند.

وی افزود: مدیرانی در کشور هستند که منافع ملی را درک نمی‌کنند و با شیوه‌ای که عمل می‌کنند، تنها منافع خود را رقم می‌زنند و مشکلات فراوانی را برای سایر بخش‌ها به وجود می‌آورند.

پناهی زاده تصریح کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا کسانی که خدمات زیرساختی واحدهای تولیدی مانند آب و برق و ... را قطع می‌کنند، اسم آن‌ها رسانه‌ای شود تا بدانند که این شیوه مدیریت صحیح نیست و در سال اقتصاد مقاومتی با این روش، به تولید کشور آسیب می‌زنند و این رویه باید اصلاح شود.

وی عنوان کرد: برخی از ادارات دولتی ارایه دهنده خدمات به صنایع، به دلیل بدهی‌ها و دیرکرد و سایر موارد اقدام به قطع خدمات خود می‌کنند که با این روش امکان تحقق شعار اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و این مسأله مشکلات فراوانی را برای تولیدکنندگان بخش خصوصی به وجود آورده است.

پناهی زاده گفت: ادارات و ارگان‌هایی که باید در سال اقتصاد مقاومتی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری به تحقق این شعار عمل کنند، در نقطه مقابل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایستاده‌اند و مشکلات فراوانی را برای تولید و تولید کنندگان به وجود آورده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار