تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاتل راننده پژو 405 در اهواز دستگیر شد
قاتل راننده مسافرکش در شهرستان شاوور دستگیر و روانه زندان شد.
مجید افراخته رئیس دادگستری شهرستان شاوور از دستگیری قاتل راننده مسافرکش در شهرستان شاوور خبرداد و گفت: در 4 تیرماه سال جاری دو نفر سارق در در جاده اصلی اهواز به شوش با در دست داشتن اسلحه کلت کمری سوار برخودروی سواری شده و پس از طی مسافتی از راننده می خواهند توقف کند که پس از مقاومت راننده اقدام به شلیک گلوله کرده و خلاف جاده حرکت می کنند.
افراخته ادامه داد: سپس سارقان به دلیل ازدحام جمعیت با رها کردن خودروی مسافر کش ، سوار برخودروی پراید شده و با کشیدن اسلحه به راننده به سمت یکی از روستاهای این شهرستان حرکت می کنند.
وی افزود: متاسفانه راننده خودروی مسافر کش به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند که باکمک پلیس آگاهی و تحقیقات جنایی موفق به شناسایی یکی از سارقان در کمتر از 72 ساعت شدیم.
رئیس دادگستری شهرستان شاوور همچنین گفت: این فرد دارای سه فقره  سرقت مسلحانه و قتل عمدی و محاربه است که چهارماه پیش از زندان کازرون آزاد شده است.
افراخته به شرکت خودروسازان توصیه کرد که خودروی‌های داخلی را به سیستم جی پی آراف مجهز کنند تا اگر سارقی قصد سرقت داشته باشد، راننده مقاومت نکند و خودرو را رها کند، تا زمانی که این دستگاه برخودروهای داخلی نصب نشود شاهد این هستیم که همواره تعدادی ازهموطنان توسط سارقان مسلح هدف گلوله قرارگرفته اند/رکنا
:
:
:
آخرین اخبار