تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه رامهرمز
مدیر اداره راه و شهرسازی رامهرمز گفت: 8 پروژه در حوزه راه این شهرستان در حال اجرا است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها حدود 40 درصد است
مدیر اداره راه و شهرسازی رامهرمز گفت: 8 پروژه در حوزه راه این شهرستان در حال اجرا است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها حدود 40 درصد است.

عبدالرحمان طریفی اظهار کرد: در صورت دریافت اعتبارات مورد نیاز روند ساخت و اجرای این پروژه‌ها سرعت خواهد گرفت و شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه رامهرمز خواهیم بود.
 
وی با اشاره به تعدادی از این پروژه‌ها افزود: پروژه بهسازی، روکش آسفالت و 4 خطه کردن محور رامهرمز ـ بهبهان تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این پروژه به طول 28 کیلومتر و با اعتبار 381 میلیارد تومان در حال انجام است.

طریفی تصریح کرد: فاز اول پروژه احداث کمربندی محور رامهرمزـ بهبهان به طول 5.5 کیلومتر از دیگر پروژه‌ها است که با اعتبار 209 میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد.

طریفی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود 40 درصد است و اعتبارات آن نیز از محل منابع ملی تامین می‌‌شود.

وی گفت: همچنین پروژه احداث جاده رامهرمز ـ میداوود در حوزه استحفاظی شهرستان به طول 16 کیلومتر است که فعلا فاز اول آن به طول 7.5 کیلومتر و با اعتبار 28 میلیارد تومان در دست ساخت است.
 
طریفی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 20 درصد است و منابع آن نیز از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار