تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبود مدرسه در بخش مسکن مهر اندیمشک
علیرغم جمعیت بالای ساکن در مسکن مهر این شهر ، این منطقه فاقد مدرسه برای تحصیل دانش آموزان است / احداث مدرسه در این منطقه یکی از مطالبات مردم است که نیازمند پیگیری جدی می باشد
مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت:علیرغم جمعیت بالای ساکن در مسکن مهر این شهر ، این منطقه فاقد مدرسه برای تحصیل دانش آموزان است.

بهرام سپهریان روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری افزود:جمعیت ساکن در مسکن مهر شهرستان اندیمشک برای تحصیل فرزندان خود ناچار به تقبل هزینه های مازاد برای سرویس فرزندان خود برای رفتن به مدرسه هستند.

وی اظهار کرد:احداث مدرسه در این منطقه یکی از مطالبات مردم است که نیازمند پیگیری جدی می باشد.

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری کنکور در اواخر تیرماه گفت:یک هزار و 440 دانش آموز دختر و 717 دانش آموز پسر در 15 حوزه اندیمشک در این آزمون رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد:تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون در شهرستان فراهم شده است.

سپهریان توجه به اوقات فراغت دانش آموزان را مهم خواند و گفت:چهار مرکز اصلی برای برگزاری برنامه های متنوع تابستانه و اوقات فراغت در نظر گرفته شده است که 24 هزار دانش آموز شهرستان را در این برنامه ها زیر پوشش خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به راه اندازی اولین مدرسه هیات امنایی اندیمشک در پارسال گفت:این مدرسه متقاضیان زیادی دارد و در صورت تصویب شورای آموزش و پرورش به صورت دو نوبته به متقاضیان خدمات آموزشی ارائه می کند.

وی گفت:یکی دیگر از نیازهای شهرستان اندیمشک مدرسه معارف اسلامی دخترانه است که با پیگیری ریاست تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش مجوز آن دریافت شده و باید برای مکان و سایر مراحل آن تلاش شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار