تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرخ گوشت دست کودک خردسال دزفولی را بلعید / تصاویر
پسر بچه 2 ساله ای در دزفول که دست وی داخل چرخ گوشت گیر کرده و انگشتان وی صدمه دیده بودند برای مداوا به اتاق عمل منتقل شد
پسر بچه 2 ساله ای در دزفول که دست وی داخل چرخ گوشت گیر کرده و انگشتان وی صدمه دیده بودند برای مداوا به اتاق عمل منتقل شد.





مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت 13:35 دقیقه عصر یکشنبه در تماسی از سوی بیمارستان بزرگ دزفول با سامانه 125خبر بلعیده شدن دست پسربچه 2 ساله ای در داخل چرخ گوشت گزارش شد و در پی آن از آتش نشانی درخواست کمک شد.

عبدالحسین معظم فر که به همراه معاونت عملیات شخصا در محل حضور داشت افزود: متاسفانه بیش از 12 روز از حادثه تلخ بلعیده شدن دست دختر بچه 1.5 ساله توسط چرخ گوشت نگذشته که دوباره در حادثه ای دیگر خبر بلعیده شدن دست پسر بچه ای دیگر به این سازمان گزارش شد.


وی گفت:گروه امداد و نجات سازمان بلافاصله عازم بیمارستان شده و با همکاری تیم پزشکی اقدام به رها سازی دست کودک خردسال نمودند.

معظم فر با بیان اینکه جراحت وارده در این حادثه بیشتر از حادثه قبلی بود اظهار داشت: با استفاده از دستگاه مینی فرز و تلاش 45 دقیقه ای ناجیان 125 دست کودک خردسال از درون چرخ گوشت خارج شد و کودک مصدوم برای ادامه مداوا به اتاق عمل منتقل شد که با توجه به جراحت وارده امکان قطع تعدادی از انگشتان دست چپ این کودک وجود دارد.


معظم فر از والدین خواست با رعایت نکات ایمنی و رعایت استاندارد استفاده از وسایل برقی در جلوگیری از حوادث پیش قدم باشند.

اواخر خردادماه نیز دختربچه ای 1،5 ساله که دست چپ وی در چرخ گوشت گیر کرده بود با تلاش ماموران آتش نشانی و تیم پزشکی دزفول سالم از داخل چرخ گوشت خارج شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار