تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
مردمداری، ویژگی مهم شهید بهشتی در دوران مسئولیت بود
امام جمعه آبادان از مردمداری و ارتباط مستمر با شهروندان به عنوان یکی از ویژگی های مدیریتی آیت الله شهید دکتر بهشتی در دوران پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد
امام جمعه آبادان از مردمداری و ارتباط مستمر با شهروندان به عنوان یکی از ویژگی های مدیریتی آیت الله شهید دکتر بهشتی در دوران پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه شهرستان آبادان در حسینیه ثارالله این شهر، با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر و چهره به چهره مدیران نظام اسلامی با شهروندان و ارباب رجوع، گفت:لازم است مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز، با حضور در مساجد در خصوص رفع مشکلات شهروندان برنامه ریزی کنند.

وی با انتقاد از حضور نیافتن برخی مدیران شهرستانی در نشست ها و جمع های عمومی، گفت:دشمن نیز به دنبال بهانه است و از این ضعف ها و کم کاری ها در راستای تضعیف نظام اسلامی سوء استفاده می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:دشمن و بدخواهان نظام از بدو تشکیل نظام جمهوری اسلامی به دنبال تقابل با نظام بوده اند و تلاش کردند که در مقابل این نظام الهی، رژیم های بدلی به جهانیان معرفی کنند تا شاید با استفاده از این حربه مردم را به جمهوری اسلامی بدبین کنند.

امام جمعه آبادان، حمایت از تروریسم و تشکیل داعش را از این توطئه ها خواند و گفت:لازم است با اقدام و برنامه ریزی صحیح، این حربه ها را نیز نقش بر آب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تجلیل از اقدامات دادگستری آبادان در آسان کردن روند خدمت به شهروندان و کاهش روند اطاله دادرسی، افزود:لازم است دیگر دستگاه ها نظیر آموزش و پرورش، شهرداری، پالایشگاه، رسانه ها و دستگاه های مسئول با آموزش به شهروندان و فرهنگ سازی در مسیر ارتقاء آگاهی شهروندان و آموزش سبک صحیح زندگی از منظر اسلام گام بردارند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با انتقاد از بالا بودن آمار طلاق در جامعه امروز، تصریح کرد:بسیاری از مشکلات امروز جامعه در بحث خانواده با آموزش به شهروندان رفع می شود، اگرچه باید در مسیر افزایش اشتغال جوانان جویای کار گام های موثر برداشته شود.

وی بیکاری را منشاء بسیاری از مشکلات جامعه دانست و گفت:وقتی جوانان شغل آبرومندی داشته باشند، میزان ارتکاب به جرم و جمنایت در جامعه نیز کاهش می یابد.

در این مراسم که با حضور جمعی از اعضای شورای قضایی شهرستان، اعضای شورای تامین، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و شهروندان برگزار شد، نماز وحدت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان برگزار شد.

آیت الله شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی رییس پیشین دیوان عالی کشور به همراه 72 تن از یاران انقلاب، هفتم تیرماه 1360 در سمت ریاست قوه قضاییه حین سخنرانی در تالار حزب جمهوری اسلامی بر اثر انفجار ساختمان حزب به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار