تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به علت عدم تخصیص اعتبارات دولتی
پروژه های خیرساز آموزشی خوزستان در آستانه تخریب
برخی از پروژه های خیرساز با وجود انجام تعهد خیرین، به علت عدم تخصیص اعتبار دولتی پروژه در آستانه تخریب قرار گرفته است /چهار پروژه در رامهرمز، سه پروژه در ماهشهر و یک پروژه در آبادان از پروژه های مهمی هستند که نیمه تمام باقی مانده اند
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: برخی از پروژه های خیرساز با وجود انجام تعهد خیرین، به علت عدم تخصیص اعتبار دولتی پروژه در آستانه تخریب قرار گرفته است.

عبدالنبی دفتری اظهار کرد: هم اکنون 100 پروژه آموزشی خیرساز در استان در حال اجرا هستند که حدود 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی  درباره مهم ترین پروژه های در حال اجرا افزود: چهار پروژه در رامهرمز، سه پروژه در ماهشهر و یک پروژه در آبادان از پروژه های مهمی هستند که نیمه تمام باقی مانده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان با اشاره به این که کلنگ زنی احداث مدرسه استعدادهای درخشان آبادان اخیرا انجام شده است، گفت: این پروژه با مساحت چهار هزار مترمربع در قالب 12 کلاس و با اعتبار چهار میلیار تومان اجرایی می شود.

دفتری به تبیین وضعیت پروژه های نیمه تمام پرداخت و تصریح کرد: پروژه های مشارکتی در روستاها به نسبت 30 به 70 برای خیرین و دولت و در شهرها به نسبت 50 به 50 از سوی خیرین و منابع دولتی تامین اعتبار می شوند اما 2 سال پیش با تصویب قانونی در مجلس خیرین می توانند ساختمان های دولتی ناتمام را تکمیل و این پروژه ها را به نام خود ثبت کنند.

وی ادامه داد: انتظار ما از دولت و به ویژه وزیر آموزش و پرورش این است که توجه بیشتری به پروژه های مشارکت مردمی داشته باشند زیرا در حال حاضر پروژه هایی در استان وجود دارد که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات دولتی در آستانه تخریب قرار گرفته اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار