تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت‌ مدیره انجمن خانواده ناشنوایان خرمشهر:
طرح ضیافت افطار با حضور ناشنوایان در خرمشهر برگزار شد
طرح ضیافت افطار برای عموم ناشنوایان خرمشهری به میزبانی انجمن خانواده ناشنوایان اروند شعبه خرمشهر در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد
رئیس هیئت‌ مدیره انجمن خانواده ناشنوایان خرمشهر گفت: طرح ضیافت افطار برای عموم ناشنوایان خرمشهری به میزبانی انجمن خانواده ناشنوایان اروند شعبه خرمشهر در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

بهاره راز اظهار داشت: طرح ضیافت افطار برای عموم ناشنوایان خرمشهری به میزبانی انجمن خانواده ناشنوایان اروند شعبه خرمشهر در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این ضیافت بیش از 300نفر از ناشنوایان دختر و پسر همچنین برخی از مسئولان شهرستان خرمشهر حضور یافتند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن خانواده ناشنوایان خرمشهر عنوان کرد: در حاشیه این ضیافت روحانیون اعزامی از واحد ناشنوایان موسسه خاتم‌النبیین (ص) وابسته به دفتر آیت‌الله وحید خراسانی نیز به اجرای کارگاه آموزشی احکام ویژه ماه مبارک رمضان و تبیین فضیلت این ماه پرداختند.

وی با تقدیر از حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و گمرک خرمشهر برای تدارک این ضیافت بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا ارتباط ناشنوایان همچنین فهم و درک متقابل آنان را در اجتماع با برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمیق‌تر کنیم و این جز با حمایت دستگاه‌های مختلف میسر نمی‌شود.

راز افزود: آموزش احکام و مسائل دینی از اولویت‌های مهم انجمن خانواده ناشنوایان خرمشهر است که خوشبختانه از نیمه دوم سال94 با همکاری موسسه خاتم‌النبیین (ص) کلید خورد و آن را در ماه محرم نیز دنبال می‌کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار