تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۵۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:
مردم سلطان‌آباد رامهرمز در انتظار تعیین سهم آب کشاورزی منطقه هستند
مردم بخش سلطان‌آباد رامهرمز خواستار تعیین سهم آب‌ کشت تابستانه از سوی سازمان آب و برق خوزستان هستند
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: مردم بخش سلطان‌آباد رامهرمز خواستار تعیین سهم آب‌ کشت تابستانه از سوی سازمان آب و برق خوزستان هستند.

اقبال محمدیان امروز ضمن بازدید از بخش سلطان‌آباد از توابع این شهرستان اظهار کرد: با توجه به این‌که کشاورزی یکی از امرارمعاش اصلی مردم این منطقه است ضرورت دارد سازمان آب و برق خوزستان حق سهم آب‌ کشت تابستانه این منطقه را در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: اگر این حق آب در نظر گرفته نشود کم‌کم باعث مهاجرت جوان‌ها و مردم این منطقه به سمت شهر می‌شود که مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: با توجه به این‌که این منطقه مدتی است تبدیل به بخش شده ولی فاقد امکانات لازم است که نیاز به مساعدت مسؤولان را دارد.

وی افزود: بخش‌های سلطان‌آباد، ابوالفارس، رود زرد و مشراگه جزء بخش‌های تحت پوشش حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر هستند که با کمترین امکانات روبه‌رو هستند و ضرورت دارد از سوی وزارت کشور و استانداری خوزستان نگاهی ویژه به این بخش‌ها صورت گیرد.

محمدیان در پایان گفت: مردم ما مرمی صبور و قانع هستند و ضرورت دارد برای این مردم نجیب هر چه بیشتر با همت مسؤولان نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام شود.

در این بازدید، علی بویری سرپرست فرمانداری رامهرمز، براتی بخشدار سلطان‌آباد و برخی از مسؤولان وی را همراهی می‌کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار