تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
11 هزار گواهینامه الکترونیکی مهارت در خوزستان صادر شد
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت:11 هزار گواهینامه هوشمند و الکترونیکی در سه ماه نخست امسال در خوزستان صادر شد
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت:11 هزار گواهینامه هوشمند و الکترونیکی در سه ماه نخست امسال در خوزستان صادر شد.

عبدالنبی سواعدی با اشاره به اهمیت صدور گواهینامه های الکترونیکی افزود:با توجه به صرفه جویی در چاپ گواهینامه های مهارت و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدارک قبلی سازمان با مزیت های خاص خود که زمان بر و هزینه بر است لذا گواهینامه های الکترونیکی جایگزین گواهینامه های قبلی شده است.

وی افزود:بیش از 11 هزار و 275 کارت هوشمند مهارت صادر شده و آماده تحویل به متقاضیان که مهارت آموزان شده است که متقاضیان باید به حوزه های محل ثبت نام مراجعه کنند.

وی گفت:گواهینامه های هوشمند از ضریب ایمنی بالا برخوردارند و به صورت بین المللی بر اساس کد شناسه و کد ملی مهارت آموز تا 20 گواهینامه در آن ثبت می شود.

سواعدی گفت:حذف فرایندهای وقت گیر و سنتی ، امنیت بالا،افزایش سرعت صدور و تحویل را از مزایای کارتهای مهارت هوشمند ذکر کرد.

وی به نحوه استعلام گواهینامه های مهارت از طریق این کارت هوشمند اشاره کرد و گفت:این کارت هوشمند به سیستم پورتال آموزش فنی و حرفه ای کشور متصل است و استعلام آن در صورت نیاز از سوی نهادها و سازمان ها بدون نیاز به مکاتبه اداری به صورت آنلاین و آفلاین با وارد کردن کد شناسایی که بر روی کارت درج شده امکان پذیر است.
:
:
:
آخرین اخبار