تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران شهرداری دزفول حقوق سه ماه را نگرفتند
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به بدهی بالای شهرداری دزفول گفت:برخی کارگران پیمانکار شهرداری حقوق سه ماهه خود را دریافت نکرده اند.
 یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به بدهی بالای شهرداری دزفول گفت:برخی کارگران پیمانکار شهرداری حقوق سه ماهه خود را دریافت نکرده اند.

محمد حاجی خلف  افزود:اصرار برای شروع طرح های جدید از سوی شهردار در حالی است که تعداد زیادی از پیمانکاران حجمی شهرداری دزفول سه ماه حقوق دریافت نکرده و این در حالی است که اگر کارگران حقوق خود را مطالبه کنند با تهدید اخراج پیمانکاران مواجه می شوند.

وی در عین حال شهرداری بدون بدهی را شهرداری راکد و غیرفعال توصیف کرده و خاطر نشان نمود:طبق گزارش شهردار میزان بدهی ثبت شده شهرداری دزفول 350 میلیارد ریال است و این در حالی است که به طور معمول بدهی ثبت نشده بیش از میزان ثبت شده است این در حالی است که جریمه ماهانه 10 میلیارد ریالی طرح قائم و طلب پیمانکاران نیز در نظر گرفته نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه با اشاره به طرح سئوال اعضای این شورا از شهردار گفت: عده ای از داخل و خارج شورا سعی دارند این مسئله را طوری مطرح کنند که سوال کنندگان قصد دارند مانعی برای شهردار و کارهای عمرانی بوجود آورند.

حاجی خلف افزود:با شجاعت عرض می کنم بنده و دوستانم شهردار دزفول را با هفت رای انتخاب کردیم ولی با وی عقد اخوت نبسته ایم که اگر شهردار خلاف اهداف شهر و یا خلاف قانون عمل کند چون او را انتخاب کرده ایم از خطاهای او چشم پوشی کنیم.

وی همچنین گفت:متاسفانه برخی اعضای شورای شهر از استخدام نزدیکان خود در شهرداری قانع نیستند و خواهان مدیریت آنها در شهرداری هستند.

وی شورای شهر دزفول را یکی از پاکترین، دلسوزترین و قانونمندترین شوراهای کشور توصیف کرد و افزود: عده ای به جای خدمت به مردم در حال مطرح کردن خود در فضای مجازی هستند.

وی با بیان کرد: جای سئوال است که اکثر اعضای شورای شهر دزفول که موافق انتخاب شهردار بودند امروز در جایگاه سئوال و استیضاح از شهردار برآمده اند و اکثر مخالفان با انتخاب شهردار کنونی در مقام دفاع و ابقا هستند.

حاجی خلف افزود: سیل اواخر فروردین ماه امسال و تخریب بخش زیادی از ساحل رودخانه دز فرصتی طلایی برای تدوین طرح جامع ساحل این رودخانه بود که مقرر شد تا تدوین آن هیچ ساخت و سازی در ساحل انجام نشود و این موضوع به صورت کتبی به شهردار ابلاغ شد ولی برخی ساخت و سازها در ساحل انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ساخت و ساز صورت گرفته در ساحل رودخانه خلاف قرارداد، خلاف مصوبه شورا و خلاف توافق سازمان آب با شهرداری و پیمانکار است.

حاجی خلف ساخت وسازهای غیرمجاز ساحل رودخانه دز را عامل تخریب آسیاب های تاریخی دزفول در سیل اواخر فروردین ماه امسال اعلام کرد و افزود:خسارت سازه های بتی به آثار تاریخی آبی دزفول ظرف یک روز در چند سال اخیر بی سابقه است.
شهر دزفول دومین شهر پرجمعیت خوزستان است.
شورای شهر دزفول دارای 13 عضو است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار