تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری در حال برگزاری است
طرح کتاب‌خوانی «گام به گام با کتاب» در شهرستان رامشیر
طرح کتاب‌خوانی «گام به گام با کتاب» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان هم‌زمان با ایام تابستان در کانون پرورش فکری شهرستان رامشیر در حال برگزاری است
خوزنیوز: طرح کتاب‌خوانی «گام به گام با کتاب» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان هم‌زمان با ایام تابستان در کانون پرورش فکری شهرستان رامشیر در حال برگزاری است.

به گزارش خوزنیوز، شهناز قنواتی مسوول کانون رامشیر با اعلام این خبر گفت: مربیان این مرکز به‌منظور تقویت انگیزه‌ی مطالعه و کتاب‌خوانی در کودکان و نوجوانان و همچنین افزایش سرانه‌ی امانت کتاب در کانون رامشیر طرح توسعه‌ی کتاب‌خوانی طرح ترویجی «گام به گام با کتاب» را در طول تابستان 95 برای بچه‌ها اجرا می‌کنند.

وی پیرامون این طرح توضیح داد: در این طرح بچه‌ها با شرکت در فعالیت‌های معرفی، روخوانی و بحث کتاب، کار تحقیقی، مسابقه، کاردستی، شعرخوانی، نوشتن خلاق، نقاشی، فعالیت علمی، بازی و سرگرمی و معرفی شخصیت به مطالعه کتاب تشویق می‌شوند.

قنواتی تأکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان یکی از اولویت‌های برنامه‌های کانون رامشیر است که در قالب اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های دیگری چون: طرح یک قاچ کتاب، صید کلمات، نویسنده‌ای که دوستش دارم، بریدن عنوان از مجلات و روزنامه‌ها و ربط دادن به هم، کتاب سنج من، یک کتاب یک پیام، کلاه کتاب‌خوان، فانوس راه، بخوان و بگو و ... توسط مربیان کانون در حال انجام است.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان 58 مرکز ثابت و سیار دارد که برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای بچه‌های 7 تا 17 سال برگزار می‌کند.
:
:
:
آخرین اخبار