تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد‌ی‌ها از امروز در کردان کرج/ کرمی قرمزپوش شد
تیم فوتبال فولاد خوزستان برای برپایی یک اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای، اهواز را به مقصد کردان کرج ترک کرد
تیم فوتبال فولاد خوزستان برای برپایی یک اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای، اهواز را به مقصد کردان کرج ترک کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی را در بروجرد پشت سر گذاشته بود، شب گذشته برای برپایی دومین اردوی خود راهی کردان کرج شد.

فولادی‌ها با 24 بازیکن راهی این اردو شده‌اند و قرار است چند بازیکن جدید، در کرج به جمع فولادی‌ها ملحق شوند.

قرار بود این تیم پیش از عزیمت به این اردو، یک دیدار تدارکاتی را در اهواز برگزار کند که به دلیل نبود حریف مناسب از انجام آن صرف‌نظر شد.

بازیکنانی که در این اردو فولاد را همراهی کرده‌اند عبارتند از صابر حردانی، میلاد بدرقه، مهرداد هدایتیان، علیرضا سیدمحمودی، میلاد پاک‎پرور، ماتیاس چاگو، سروش سعیدی، مهرداد طهماسبی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، سینا مریدی، اسماعیل شریفات، محمد اهل‎شاخه، عبدالله ناصری، محمود مطلق‎زاده، مسعود عبداللهی، محمد معاوی، احمد جبوری، رضا بهمئی، حسین ایزدی، هادی حبیبی‎نژاد و مهرداد بایرامی که امکان دارد چند بازیکن جدید در این اردو به جمع این نفرات افزوده شود.

همچنین عبدالله کرمی مدافع 34 ساله خوزستانی دو فصل پیش فولادی‌ها که به سپاهان اصفهان پیوسته بود، با عقد قراردادی به تیم فولاد خوزستان بازگشت تا این تیم را در لیگ بر‌تر شانزدهم همراهی کند، این بازیکن در کردان کرج به جمع فولادی‌ها اضافه می‌شود.

در این زمینه، باشگاه فولاد با بررسی وضعیت سه بازیکن فصل گذشته خود به نام‌های رضا احمدی، سینا ربانی و ماتیاس چاگو تصمیم گرفت تا قرارداد بازیکن کامرونی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما تمدید قرارداد دو بازیکن جوان این تیم به دلیل ورود به رده سنی بزرگسال، لغو شد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای آغاز فصل جدید چند چالش دیگر از جمله بازیکنان مصدوم خود را پیش روی دارد.

آخرین وضعیت مصدومان فولاد نیز حاکی از آن بوده که روند بهبودی مهرداد بایرامی به خوبی در حال طی شدن است و این بازیکن می‌‎تواند همراه تیم فولاد در کرج حاضر شود.

همچنین بهمن جهان‎تیغ که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدتی است از جمع بازیکنان خارج شده بود، عمل جراحی رضایت بخشی را به انجام رسانده و امید می‌‎رود تا سه‌ماه آینده با انجام فیزیوتراپی، قابلیت حضور در تمرینات تیم را پیدا کند.

فرزاد طیبی دروازه‎بان جوان فولادی‌ها نیز که در خلال تمرینات از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، کمتر از دو هفته آینده عمل جراحی را در تهران انجام خواهد داد، این بازیکن دست‌کم شش‌ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

 امید خالدی مدافع و احمد عبدالله‌زاده هافبک دفاعی تیم فولاد خوزستان که برای فصل آینده با این باشگاه قرارداد مشروط داشتند، با وجود اختلاف زیاد بین مبالغ موردنظر باشگاه فولاد و این دو بازیکن مانع از توافق بین طرفین شد و در ‌‌نهایت این دو بازیکن از جمع قرمزپوشان جدا شدند.

آخرین بازیکن بلاتکلیف تیم فولاد خوزستان نیز حسین ابراهیمی بود که برخلاف وعده داده شده، به اهواز نیامد و نعیم سعداوی در این زمینه از مسؤولان باشگاه فولاد خواست نام وی را از لیست تیم حذف کرده تا در آینده نزدیک بازیکنی را جایگزین وی کند.

اکنون این باشگاه برای فصل آینده سه جای خالی دارد که سعداوی قصد دارد این سه پست را برای ایوب والی، سروش سعیدی و سروش رفیعی در نظر بگیرد تا با روشن شدن وضعیت این سه بازیکن سرباز و محروم، لیست نعیم سعداوی بسته شود.

سروش سعیدی مدافع جوان فولادی‌ها نیز که برای سپری کردن دوره خدمت سربازی از فولاد جدا شده بود، طبق قراردادی که با فولاد داشته و با مجوز کتبی از باشگاه فجرسپاسی به تمرینات فولاد برگشته است تا پس از انجام مراحل ترخیص از خدمت سربازی، به لیست تیم فولاد اضافه شود.

ایوب والی مدافع میانی و بااخلاق فولاد نیز که ماه‌های پایانی دوره محرومیت را سپری می‌کند، در آستانه بخشش قرار گرفته و به احتمال قوی تا پایان تیرماه بخشش این بازیکن به‌صورت رسمی ابلاغ خواهد شد تا نام وی نیز به لیست فولاد اضافه شود.

سروش رفیعی نیز بر خلاف شایعات، با این باشگاه قرارداد دارد و پس از اتمام دوران خدمت مقدس سربازی خود، باید به این تیم بازگردد.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای حضور در شانزدهیم دوره لیگ بر‌تر فوتبال کشور خود را مهیا می‌کند، شب گذشته برای برپایی یک اردوی هفت روزه، اهواز را به مقصد کردان کرج ترک کرد، مجموعه بازیکنان و کادر فنی این تیم، امروز در نخستین روز اردوی خود در آکادمی فوتبال حضور پیدا خواهند کرد تا در تست پزشکی فدراسیون فوتبال شرکت کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار