تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگيري عاملان کلاهبرداري بيست ميليارد ريالي در شادگان
جانشين فرمانده انتظامي استان از دستگيري عاملان کلاهبرداري 20 ميليارد ريالي فروش مال غير و چک هاي بلامحل در شهرستان شادگان خبر داد.
 سرهنگ "سيد محمد صالحي"با اعلام اين خبر گفت: با مراجعه حضوري فردي به ماموران انتظامي شهرستان شادگان مبني بر اينکه دو نفر با صدور چک بلامحل اقدام به خريد خودرو از اهالي روستا نموده و در حال حاضر با خودروي سمند وي متواري شدند، که با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله دستگيري آنها در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي و راهنمايي شاکي دو متهم به کلاهبرداري را که با خودرو سمند در حال فرار بودند در يکي از روستاهاي شهرستان شادگان شناسايي و دستگير کردند، که به همراه خودرو به مقر پليس آگاهي اين شهرستان منتقل شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان
خوزستان با اشاره به اينكه متهمان دستگير شده در تحقيقات پليسي به انواع كلاهبرداري از شهرها و روستاهاي همجوار اعتراف کردند، افزود: با جمع بندي تحقيقات صورت گرفته ميزان كلاهبرداري آنها بالغ بر 20 ميليارد ريال برآورد شده است، که تعداد زيادي از مالباخته ها شناسايي و به پليس آگاهي شهرستان دعوت شدند.

سرهنگ صالحي در خاتمه با بيان اينکه تحقيقات جهت کشف کلاهبرداري هاي ديگر همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصيه كرد: از گرفتن چك هاي ناشناس خودداري کرده و در صورت معامله با چك حتماً از بانك مربوطه مشخصات موجودي و اصالت چك را استعلام کنند./پليس
:
:
:
آخرین اخبار