تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان خبر داد:
تأمین اعتبار کتب درسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت عشایری
مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان از تخصیص 135 میلیون ریال اعتبار برای تأمین کتب درسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق عشایری استان خبر داد
مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان از تخصیص 135 میلیون ریال اعتبار برای تأمین کتب درسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق عشایری استان خبر داد.

حمید قنبری اظهار کرد: با توجه به این‌که درصد قابل توجهی از دانش‌آموزان عشایری استطاعت مالی ندارند و همچنین بخش زیادی از کودکان و عشایر بی‌سرپرست و یتیم هستند، آموزش‌وپرورش امسال درصدد برآمد که اعتبار موردنیاز برای کتاب‌های درسی این دانش‌آموزان را تأمین کند.

وی با اشاره به تخصیص 135 میلیون ریال اعتبار از محل منابع آموزش‌وپرورش برای این اقدام، تصریح کرد: البته با توجه به آمار بالای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق 14 گانه عشایری، همچنان پیگیر تأمین اعتبار بیشتر برای پوشش حداکثری این دانش‌آموزان هستیم.

مدیر آموزش‌وپرورش عشایر خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر بیش از 14 هزار دانش‌آموز عشایری در استان تحصیل می‌کنند که بیش از 50 درصد این دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستند، گفت: با توجه به آمار بالای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و پول کتب درسی دوره‌های مختلف تحصیلی از 22 تا 30 هزار تومان، رقم تخصیص‌یافته برای پوشش همه این دانش‌آموزان کافی نیست، به همین دلیل ناگزیر به اولویت‌بندی هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار