تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۸۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:
لزوم حمایت صندوق کارآفرینی امید از کارگاه آموزشی کارآفرینی
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ اخیرا یک مجموعه جوان تحصیل‌کرده وارد کار شده و به‌دنبال برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی هستند که نیاز است صندوق کارآفرینی امید از آنها حمایت کند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ اخیرا یک مجموعه جوان تحصیل‌کرده وارد کار شده و به‌دنبال برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی هستند که نیاز است صندوق کارآفرینی امید از آنها حمایت کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در جلسه با مهدی امرایی رئیس صندوق کارآفرینی امید استان و معاونان این نهاد با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید، نقطه امیدی برای توسعه اشتغال و کاهش معضل بیکاری است، اظهار کرد: ارائه طرح‌های اشتغال‌زایی خلاقانه و مبتکرانه نیاز مبرمی است که نوعی جهاد اقتصادی محسوب می‌شود.

آیت الله عباس کعبی با تأکید بر اینکه توده جوانان بیکار جامعه ما نیاز به نهادی دارند تا آنها را با طی کردن مسیر کارآفرینی و خوداشتغالی آشنا سازند و روی پای خود بایستند، ابراز داشت: خوشبختانه اخیرا یک مجموعه جوان تحصیل‌کرده وارد کار شده و به‌دنبال برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی هستند.

 وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه کارآفرینی هدف با همتی مضاعف و جهادگونه به‌دنبال فرهنگ‌سازی کارآفرینی در میان جوانان تحصیل‌کرده بیکار هستند که در این‌زمینه از رئیس صندوق کارآفرینی امید خوزستان می‌خواهم همکاری خوبی با این مجموعه داشته باشند و تسهیلاتی به شرکت کنندگان ارائه دهد.

کعبی بیان کرد: بایستی موقوفه‌ها در زمینه اشتغال‌زایی هدایت شوند، لذا در این زمینه طرحی مبنی بر اینکه موقوفه‌ها سرمایه‌ای با حسابی مسدود برای کمک به اشتغال‌زایی جوانان برنامه‌ریزی شده است که بی‌شک صدقه جاریه است و این وقف کارآفرینی برای تحقق عدالت و فقرزدایی در جامعه خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان  رهبری در پایان با قدردانی از مدیریت جوان و پرانگیزه صندوق کارآفرینی امید، عنوان کرد: اقدامات تلاش‌گرانه در رفع مشکل بیکاری در شهرهای محروم و مناطق کمتر توسعه یافته بسیار مهم و جهاد مضاعف برشمرده می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار