تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد
: وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با کسر 10 درصدی از طلب کشاورزان ذرت‌کار که بدون هماهنگی با آنها انجام شده است باید پاسخگو باشد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با کسر 10 درصدی از طلب کشاورزان ذرت‌کار که بدون هماهنگی با آنها انجام شده است باید پاسخگو باشد.

سید راضی نوری امروز در واکنش به کسر 10 درصدی از طلب کشاورزان ذرت‌کار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با این کسورات که بدون هماهنگی با مجموعه کشاورزان انجام شده است باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه نسبت به این مسأله کوتاه نخواهیم آمد، افزود: در این ارتباط برای دفاع از حقوق کشاورزان ذرت‌کار، اقامه دعوا می‌کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشاورزان برای پرداخت شدن طلب و حاصل زحمات خود، طی این‌مدت صبر پیشه کرده و با دولت همراهی کردند و انتظار می‌رود که حق این قشر زحمت‌کش پس از این تأخیر، به‌طور کامل وصول شود.

نوری با بیان اینکه شوش دانیال(ع) قطب اول تولید ذرت کشور است، تصریح کرد: این کسورات می‌تواند کشاورزان را در تولید ذرت با تردید مواجه کند، وزارت جهاد کشاورزی باید در این ارتباط پاسخگو باشد و از طریق یارانه خود حق و طلب کشاورزان را تأمین اعتبار کند.

پس از 6 ماه انتظار، طلب ذرت‌کاران با کسورات یک تا 10 درصدی پرداخت شده که این مسأله، واکنش کشاورزان شوشی را در پی داشته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار