تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۸۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده سراسری اندیمشک - اهواز
یکدستگاه تانکر حامل بنزین عصر سه شنبه در جاده سراسری اندیمشک - اهواز واژگون شد
یکدستگاه تانکر حامل بنزین عصر سه شنبه در جاده سراسری اندیمشک - اهواز واژگون شد.

این حادثه در هفت کیلومتری شهر شوش و حد فاصل شهرهای اندیمشک - شوش در مجاورت روستای بهرام رخ داده و موجب اختلال در تردد خودروها در مسیر ترانزیتی اندیمشک - اهواز در محدوده مذکور شده است.


در پی این حادثه ماموران آتش نشانی از شهرهای شوش ، اندیمشک و شاوور برای ایمن سازی جاده وارد عمل شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت:در این حادثه که علت آن در دست بررسی است 30 هزار لیتر بنزین در بخشی از جاده ترانزیتی اندیمشک - شوش سرازیر شده است.

حمدرضا خوش اخلاق افزود:در پی این حادثه ماموران آتش نشانی شهرستان شوش و شهرهای اندیمشک و شاوور وارد عمل شده و تلاش برای امین سازی محل حادثه برای جلوگیری از انفجار و آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

وی افزود:با حضور پلیس راه و ماموران راهداری اداره راه و شهرسازی تردد خودروها در محدوده روستای بهرام در کیلومتر هفت جاده شوش - اندیمشک در یکی از باندها به صورت رفت و برگشت به کندی در حال انجام است.

خوش اخلاق گفت:در این حادثه راننده تریلر حامل سوخت مصدوم شده است.

پلیس راه نیز زمان این حادثه را حوالی ساعت 16 عصر سه شنبه اعلام کرد.

گفته می شود این حادثه در پی برخورد تانکر حامل بنزین با یکدستگاه تریلر حال آجر رخ داده است.

فرماندار و معاون فرماندار شهرستان اندیمشک و نیز معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان شوش نیز از زمان وقوع حادثه برای هماهنگی لازم در محل حادثه حضور یافته اند.

جاده اندیمشک - شوش - اهواز به طول 150 کیلومتر از جاده های ترانزیتی شمال استان خوزستان می باشد که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر از بنادر جنوب کشور دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار