تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور خانواده‌های شهدا
یاد شهدای عملیات نصر ۴ در اهواز گرامی داشته شد
به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات نصر 4، مردم شهیدپرور اهواز بیست و نهمین سالروز آسمانی شدن شهدای گلگون کفن این عملیات را گرامی داشتند
مردم شهیدپرور اهواز بیست و نهمین سالروز آسمانی شدن شهدای گلگون کفن عملیات نصر ۴ را گرامی داشتند و خانواده‌های معظم آنان نیز مزارشان را گلباران کردند.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات نصر 4، مردم شهیدپرور اهواز بیست و نهمین سالروز آسمانی شدن شهدای گلگون کفن این عملیات را گرامی داشتند.

در این آیین که در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز و در کنار مزار منور تعدادی از شهدای عملیات نصر 4 برگزار شد جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

همچنین در آیین دیگری خانواده‌های معظم این شهیدان در گلزار شهدای اهواز حضور یافتند و ضمن غبارروبی و عطرافشانی، در بیست و نهمین سالگرد فرزندان شهیدشان، مزار آنها را گلباران کردند.

جمعی از طلاب و روحانیون حوزه‌های علوم دینی اهواز نیز در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای گلگون کفن عملیات نصر 4 ادای احترام کردند.

شهید مجید دغاغله، شهید عبدالزهرا بادپروا، شهید عبدالمجید خندانی، شهید عبدالحسین پریشانی، شهید اکبر آذر و شهید عبدالامیر ساغرزاده از جمله جوانان و فرزندان برومند اهواز هستند که در عملیات نصر 4 به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

پیکر مطهر این شهدای والامقام پس از تشییع با شکوه در اهواز به گلزار شهدای این شهر منتقل شد و در کنار هم در قطعه 2 ردیف 20 آرام گرفتند.

عملیات نصر 4 در ساعت 2 بامداد روز 31 خرداد ماه سال 1366 هجری خورشیدی با رمز مبارک یا امام جعفرصادق (ع) و با اهداف آزادسازی شهر ماووت عراق و ارتفاعات منطقه آغاز شد و 15 روز ادامه داشت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار