تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‎زاده: هیات فوتبال خوزستان پیشرفت خوبی داشته است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیات فوتبال خوزستان طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیات فوتبال خوزستان طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

فرامرز کیانی زاده در جلسه هدف گذاری هیات فوتبال استان که روز سه شنبه در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای هیات های ورزشی، جلسات هدف گذاری برگزار می کند و در این جلسات تمام آیتم هایی که نشان دهنده رشد، ارتقا و توسعه یک رشته ورزشی هستند، طی جداولی که تهیه کرده ایم، مورد بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: ما سال 94 را سال پایه و سال 95 را سال رشد، توسعه و ارتقا قرار داده ایم. طبق جلسات و جداولی که در اختیار داریم، مشخص می شود که هیات ها در سال 94 به چه عدد و ارقامی دست پیدا کرده اند و در سال 95 با یک گام به جلو و تا 10، 20 درصد پیشرفت در آیتم مربوط، می خواهند به کجا برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در تمام این آیتم ها شرایط و موجودیت استان را مدنظر قرار می دهیم و شاید در آیتمی در یک هیات، به این نتیجه برسیم که آن هیات دیگر لازم نیست پیشرفت داشته باشد و بهتر است همان وضعیت سال گذشته را حفظ کند و شاید در آیتمی به این نتیجه برسیم که آن هیات به جای 10 درصد پیشرفت، ظرفیت 20 درصد پیشرفت را دارد.

وی بیان کرد: ما در سال های 93 و 94 نیز این هدف گذاری ها را انجام دادیم و نتیجه آن، رشد بسیار خوب استان در ورزش بود. به هر حال وقتی جلسات هدف گذاری را برگزار می کنیم، هیات مورد نظر متعهد می شود که اقدامات لازم را جهت رسیدن به اهداف مورد نظر داشته باشد و اداره کل ورزش و جوانان نیز ضمن نظارت و کنترلی که طی سال بر هیات ها خواهد داشت، در حد توان مبلغی را برای هر هیات مشخص می کند و در چند نوبت، آن مبلغ را به هیات ها جهت فعالیت تزریق می کند.

کیانی زاده گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان، در سال 93 در بین ادارات کل ورزش و جوانان استان های درجه یک کشور، مقام دوم را به دست آورد و مطمئنا در سال 94 نیز جزو ادارات برتر کشور خواهیم بود که طی دو سه هفته آینده اعلام خواهد شد. برای سال 95 نیز امیدواریم این هدفگذاری ها به نتیجه برسد. تاکنون جلسات هدف گذاری را برای بیش از 30 هیات استان برگزار کرده ایم و امیدوارم در سال 95 بتوانیم از نظر مالی به هیات های استان کمک کنیم تا اهداف مان نسبت به سال 94 بیشتر محقق شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: هیات فوتبال استان انصافا طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است و بیش از 80 تیم در لیگ های مختلف کشوری در تمام رده های سنی داریم. سال گذشته استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر کشور شد و صعود نفت آبادان را هم به لیگ برتر داشتیم. انصافا در هیچ استانی این قدر تیم در کشور و چنین عناوینی وجود ندارد که جا دارد از تمام عزیزان به ویژه هیات فوتبال که در طول سال درگیر برگزاری مسابقات بودند، قدردانی کنم. داشتن این همه تیم و برگزاری مسابقات، حجم بالایی از کار را می طلبد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار