تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی دزفول:
19.5 میلیارد ریال از طلب ذرتکاران دزفولی پرداخت نشد
رئیس هیات مدیره نظام صنفی امور کشاورزان دزفول گفت:به رغم وعده مسئولان ذیربط تاکنون 19.5 میلیارد ریال از طلب کشاورزان ذرتکار این شهرستان پرداخت نشده است
رئیس هیات مدیره نظام صنفی امور کشاورزان دزفول گفت:به رغم وعده مسئولان ذیربط تاکنون 19.5 میلیارد ریال از طلب کشاورزان ذرتکار این شهرستان پرداخت نشده است.

بهمن دریکوندی با بیان اینکه آنچه از کشاورزان به ذهن می رسد چهره ای خسته و آفتاب سوخته است که در کنار یک مزرعه به چوب دستی تکیه زده اند افزود: کشاورزان از زحمتکش ترین و کوشاترین اقشار جامعه هستند که به دلیل مشکلات و معضلات اساسی در زمره اقشار آسیب پذیر جامعه بوده که باید به مطالبات آنها توجه شود.

وی افزود: دزفول قطب کشاورزی خوزستان بلکه جنوب غرب کشور می باشد که با داشتن زمین های حاصلخیز و زراعتکاران سختکوش همواره مشهور بوده است اینک برای در امان ماندن از طوفان کسادی و نابودی نیازمند توجه جدی به زیرساخت ها و برنامه ریزی دقیق و اصولی است.

دریکوندی اظهار کرد:با وجود مشکلاتی که کشاورزان ذرتکار در کشت اخیر با آن مواجه شدند همچنان مابه التفاوت حاصل از فروش تضمینی محصول ذرت در بورس را دریافت نکرده و چشم انتظار دریافت طلب خود می باشند.

وی با بیان اینکه هنوز بین 3 تا 10 درصد از طلب این کشاورزان پرداخت نشده است گفت:به رغم وعده مسئولان هنوز 19.5 میلیارد ریال از طلب ذرتکاران دزفول پرداخت نشده است.

دریکوندی افزود:این امر موجب اعتراض کشاورزان دزفول شده است لذا از مسئولان ذیربط درخواست می شود هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مابقی طلب کشاورزان ذرتکار اقدام کنند.

پارسال ۲۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان دزفول توسط 2 هزار و300 کشاورز به کشت ذرت اختصاص یافت.

در سال زراعی جاری محصول ذرت دانه ای کشاورزان شمال خوزستان در بورس عرضه شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار