تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش خبر داد:
معرفی 35 مرکز توزیع مواد غذایی متخلف در شوش به مراجع قضایی
در 20 روز نخست ماه مبارک رمضان، 35 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شوش به مراجع قضایی معرفی شده‌اند
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: در 20 روز نخست ماه مبارک رمضان، 35 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شوش به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

غلامرضا میرزایی امروز با اشاره به برنامه تشدید نظارت بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان شوش بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در 20 روز نخست ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ارتباط می‌توان به 52 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل قنادی، آش، حلیم و 33 مورد نمونه‌برداری مواد غذایی شامل زولبیا و بامیه، آش، حلیم و لبنیات اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 10 مورد اخطار بهداشتی به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشتیم افزود: 35 مورد از مراکز متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.  

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش میزان مواد غذایی خرج شده از سطح عرضه در این مدت را 200 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: تعداد مراکز متخلف پلمب شده نانوایی، نان فانتزی، آشپزخانه مرکزی، سوپر مارکت و ... 10 مورد است.

میرزایی در پایان از ادامه مداخلات کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان شوش در برنامه تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: شماره تلفن گویای 190 آماده دریافت پیشنهادات و گزارشات تخلفات بهداشتی است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوش
:
:
:
آخرین اخبار