تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی سردشت زیدون:
بیکاری مشکلات‌زیادی برای مردم بهبهان به وجود آورده است
مشکلات بیکاری و اشتغالزایی در منطقه بهبهان مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده و معضلات ناشی از بیکاری به استخوان مردم رسیده است
عضو شورای اسلامی سردشت زیدون گفت: مشکلات بیکاری و اشتغالزایی در منطقه بهبهان مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده و معضلات ناشی از بیکاری به استخوان مردم رسیده است.

احمد شکاری صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش زیدون که با حضور مسؤولان در بخشداری زیدون برگزار شد، اظهار کرد: وجود شرکت‌های بزرگ در اطراف زیدون و بیکاری جوانان در منطقه بیداد می‌کند و به استخوان مردم رسیده است.

عضو شورای اسلامی سردشت زیدون گفت: مسؤولان و مدیران باید خود بدانند که اگر حقوق و معوقات خود را چند روز دریافت نکنند چه احساسی به آنها دست خواهد داد، همچنین آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم بیکاری خانواده‌ها است و این بیکاری معضلات اجتماعی و سنگینی را در بر خواهد داشت.

شکاری خاطرنشان کرد: تحمل این وضعیت برای خانواده‌های مناطق محروم بسیار سخت و دشوار شده است و امیدواریم مدیران و مسؤولان در این رابطه چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: انتقال آب از رودخانه زهره و خیرآباد خیانت به مردم بخش زیدون است که باید این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

شکاری ضمن اشاره به حاصلخیز بودن زمین‌های کشاورزی و جاری بودن دو رودخانه زهره و خیر آباد در بخش زیدون افزود: احداث سد‌ها و کانال‌های انحرافی برای هدایت آب‌های این بخش غیر کار‌شناسی است.

عضو شورای اسلامی شهر سردشت ضمن اشاره به ارتقای مرکز بهداشت و درمان تأکید کرد: نیاز اولیه امروز ما به بهداشت و درمان بوده که نیازمند توجه جدی مسئولان است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: بهبهان
:
:
:
آخرین اخبار