تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
دستگاه‌ها جذب اعتبارات عمرانی مصرف‌نشده را پیگیری کنند
استاندار خوزستان با بیان این‌که حق مردم نباید ضایع شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی و تمام شهرداری‌های استان باید جذب اعتبارات عمرانی مصرف‌نشده خود را با جدیت پیگیری کنند
استاندار خوزستان با بیان این‌که حق مردم نباید ضایع شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی و تمام شهرداری‌های استان باید جذب اعتبارات عمرانی مصرف‌نشده خود را با جدیت پیگیری کنند.

غلامرضا شریعتی در جلسه‌ای با حضور مدیران استانی، بر جذب اعتبارات مصرف‌نشده تا پایان تیرماه تاکید کرد و گفت: جذب اعتبارات عمرانی و هزینه کردن آن در زمان مقرر و تا پایان سال مالی از مهم‌ترین وظایف مدیران است.

وی مدیران را به اهتمام ویژه در زمان باقیمانده فراخواند و اظهار کرد: در چند هفته پیش رو از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان روند جذب اعتبارات مصرف‌نشده توسط دستگاه‌ها بررسی می‌شود و دستگاهی که نتواند اعتبارات خود را کاملا جذب کند از شورای برنامه‌ریزی استان توقع یاری در سال آینده را نداشته باشد.

شریعتی یادآور شد: در صورتی که دستگاهی نتواند تا پایان سال مالی اعتبارات مصرف‌نشده خود را جذب کند این اعتبارات برگشت نمی‌خورد و تا پایان اسفند سال جاری قابل مصرف است و باعث می‌شود در سال آینده تخصیص بودجه کمتری صورت بپذیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار