تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت والیبال هندیجان:
تنها سالن والیبال هندیجان استیجاری است
از وقتی سالن خانه والیبال را به بهانه بازسازی از ما گرفتند رشد والیبال نیز در شهر متوقف شد و هم اکنون تنها سالن تمرین ما استیجاری است
رئیس هیئت والیبال هندیجان گفت: از وقتی سالن خانه والیبال را به بهانه بازسازی از ما گرفتند رشد والیبال نیز در شهر متوقف شد و هم اکنون تنها سالن تمرین ما استیجاری است.

شمس الله گندمکار اظهار کرد: مشکلات و عدم حمایت های لازم مسئولان استان و شهرستان در مورد ورزش والیبال باعث شده که بازیکنان و کسانی که به این ورزش علاقه دارند ناگزیر نسبت به آن بی اهمیت و آن را رها کنند.

وی خاطرنشان کرد: والیبال شهرستان هندیجان روزی سرآمد والیبال استان بوده و در دهه های ۶۰ و ۷۰ یکی از قطب های اصلی والیبال خوزستان به حساب می آمد اما امروز والیبال شهرستان دیگر آن صعودها را ندارد.

رئیس هیئت والیبال هندیجان، کسب عناوین مختلف از جمله قهرمانی در رقابت های آموزشگاهی و رده های نوجوانان و جوانان استان را بخشی از افتخارات والیبال هندیجان در دهه های گذشته خواند و گفت: امروز والیبال هندیجان با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کند.

این پیشکسوت والیبال با بیان اینکه متاسفانه امروز در بحث زیرساخت ها هم مشکل جدی داریم تصریح کرد: از وقتی سالن خانه والیبال را به بهانه بازسازی از ما گرفتند رشد والیبال نیز در شهر متوقف شد و هم اکنون تنها سالن تمرین ما استیجاری است.

گندمکار در ادامه، تشکیل کمیته های استعدادیابی در رده های پایه را از جمله اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا دوباره والیبال هندیجان احیا شود و در رده پایه تیم والیبال نونهالان هندیجان در مسابقات استانی که در دزفول برگزار شد شرکت کرد.

وی همچنین از نارضایتی میهمانان و عوامل برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه در این دوره، کمبود نور سالن، تهویه نامناسب و نبود امکانات سرمایشی موجب نارضایتی همه بازیکنان، تماشاگران، میهمانان و عوامل برگزاری مسابقات را فراهم کرده بود.

گندمکار در پایان عنوان کرد: والیبال هندیجان برای رسیدن به دوران شکوفایی و قهرمانی های سالهای دور خود نیاز به همدلی و حمایت هر چه بیشتر مسئولان و والیبال دوستان دارد.

در مسابقات والیبال جام رمضان باشگاههای هندیجان یادواره مرحوم علی شنبدی، تیم پیشکسوتان موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات جام رمضان دست پیدا کند.

در این دوره از مسابقات، شش تیم فرهنگیان، امید، ناصرآباد، فجر، کهباد و پیشکسوتان در دو گروه به رقابت پرداختند که تیم های پیشکسوتان و فرهنگیان به فینال مسابقات راه یافتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار