تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت دزفول خبر داد:
تعطیلی ۴ مرکز تهیه و توزیع موادغذایی دزفول در ماه رمضان
در ۲۰ روز نخست ماه رمضان، تعداد ۱۹ مورد از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و عمومی به دلیل تخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و چهار مورد نیز تعطیل شدند
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: در ۲۰ روز نخست ماه رمضان، تعداد ۱۹ مورد از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و عمومی به دلیل تخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و چهار مورد نیز تعطیل شدند.

رضا پورآئین اظهار کرد: با توجه به اهمیت وضعیت بهداشتی کارگاه های تولید و عرضه زولبیا و بامیه در ماه رمضان کارشناسان بهداشت محیط به همراه ریاست مرکز بهداشت دزفول، ریاست اداره تعزیرات و کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت در دو نوبت از کارگاه های تولید و عرضه زولبیا و بامیه بازدید مشترکی به عمل آمد.

وی افزود: متخلفان این مراکز تولید زولبیا و بامیه پس از شناسایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: در ۲۰ روز ابتدای ماه رمضان امسال نیز تعداد یک هزار و ۶۴۳ مورد بازدید از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفته که از این تعداد ۱۹ مورد به دلیل تخلف از موازین بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و چهار مورد نیز تعطیل شدند.

پورآئین در پایان گفت: در مدت یاد شده، تعداد ۶۴ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، تعداد ۱۷۲ مورد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی و آب استخرهای شنا و همچنین تعداد دو هزار و ۸۰۸ مورد کلرسنجی آب صورت گرفته است که قطعا این بازرسی ها به منظور دیانت از سلامتی شهروندان ادامه خواهد داشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار